Wat is een indrooglijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sannya, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Misschien een rare vraag hoor, maar wat is een indrooglijn? Een lijn die ontstaat nadat de test opgedroogd is? Die dan zomaar opeens te voorschijn komt of zo?

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zolang ga ik nog niet mee ;) maar wat ik ervan begrepen heb is dat de urine niet goed doorgelopen is, of dat je na 5 minuten de test afkijkt en de test raar is opgedroogd. Zo heb ik het begrepen

3. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Vaak is het een heel dun en superlicht lijntje op de plek waar de teststreep(positief) hoort te staan

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Inderdaad een streepje dat verschijnt als de test opgedroogd is. Bijv een uur na het testen, of later. Heeft niet zoveel met het HCG te maken in je urine..

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Maar kan zo´n lijntje ook binnen 5 min. ontstaan?
    En is dat lijntje dan ook roze?

6. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Dat laatste wil ik dus ook weten. Heb een foto op het forum geplaatst, en kreeg reacties dat het waarschijnlijk een indrooglijntje is. Maar het lijntje was er netjes bij de 2 minuten zoals in de bijsluiter stond.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb net even jouw test opgezocht maar ik durf er geen uitspraak over te doen. Ik zie wel degelijk iets. Maar ik heb geen ervaring met die testen.
    Heb je inmiddels al opnieuw getest?

8. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Nee niet opnieuw getest, heb geen testen in huis. Ik weet gewoon echt niet wat ik ervan moet denken.

9. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Ik heb dus wel opnieuw getest vanmorgen.

1 apothekerstest - hartstikke negatief
    1 kv2v5 - na het doorlopen verscheen er de controle streep en een rose maar halve teststreep. Binnen 5 minuten was deze roze streep weg echter blijft er wel een of ander schaduwlijntje over (na 100x draaien en tuuren). Het val alleen niet op de foto te krijgen, dus het zal wel niets zijn. Te meer gezien morgen mijn NOD is.

Doch is mijn temperatuur nog altijd mooi hoog 37.1..;)

10. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Wondertje, balen! Maar geen bloed is goed, dus nog hoop!
    Verscheen het streepje bij jou binnen de aangegeven tijd of daarna? (op je eerste test)

Deel Deze Pagina