@--> RoGiJuLi: ik heb gisteren al extra druppeltjes erin gedaan heeeeel veel en zie hier het resultaat ervan (bijlage): Ik heb mijn er eigenlijk bij neergelegt dat de test negatief is , maar als ik dan weer de reactie lees van mamavanAmarylli krijg ik stiekem weer hoop! je weet het maar nooit!! @ lizzy14 Nee, we waren er eigenlijk niet zo mee bezig, maar aangezien ik de pil in de 1e week door omstandigheden langer dan 12 uur ben vergeten en het wel onveilig hebben gedaan. Is de kans er wel (heb ook verschillende symptomen die ik eerder nog nooit heb gehad) En hoe meer we er overnadenken, hoe leuker we het vinden!!
Sorry nog steeds als negatief beschouwen... Het lijkt inderdaad gewoon uitgelopen ofzoiets... Ik heb er ook een keer zo een gehad.. (niet zwanger toen) ik denk dat het gewoon een foutje in de test is ofzo! Maar morgen gewoon nog een keer een proberen! Succes!
Negatief idd. Misschien is het handig om dan te stoppen met het slikken van de pil als je zo graag een kindje wil? Want doorslikken en de pil vergeten en je zelf zoveel onzekerheid bezorgen lijkt mij niet prettig. Maar goed dat is mijn persoonlijke (en ongevraagde) mening.
@ lizzy14: ik ben nu ook gestopt met de pil en begin er ook echt nooit meer aan hoor.. mijn vriend mag nu eens de verantwoordelijkheid opzich nemen
Vanochtend test gedaan, helaas negatief ik test ook niet meer tot ik niet ongesteld word anders hoop ik er alleen maar op terwijl het niet zo is.. Jammer!! Onze tijd komt nog wel