Positieve test?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bijtjebloempje, Oct 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bijtjebloempje

Oct 29, 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    @--> RoGiJuLi: ik heb gisteren al extra druppeltjes erin ;) gedaan heeeeel veel en zie hier het resultaat ervan (bijlage):

Ik heb mijn er eigenlijk bij neergelegt dat de test negatief is :(, maar als ik dan weer de reactie lees van mamavanAmarylli krijg ik stiekem weer hoop! ;) je weet het maar nooit!!

@ lizzy14 Nee, we waren er eigenlijk niet zo mee bezig, maar aangezien ik de pil in de 1e week door omstandigheden langer dan 12 uur ben vergeten en het wel onveilig hebben gedaan. Is de kans er wel :) (heb ook verschillende symptomen die ik eerder nog nooit heb gehad:() En hoe meer we er overnadenken, hoe leuker we het vinden!!;)

2. Sjenny

Sjenny Bekend lid

Jan 24, 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Sorry nog steeds als negatief beschouwen... Het lijkt inderdaad gewoon uitgelopen ofzoiets... Ik heb er ook een keer zo een gehad.. (niet zwanger toen) ik denk dat het gewoon een foutje in de test is ofzo! :(

Maar morgen gewoon nog een keer een proberen! :)
    Succes!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Anders morgen nog een testje doen?

4. bijtjebloempje

Oct 29, 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    ohw jammer zeg! :( ik ga morgenvroeg idd nog eentje doen..

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Negatief idd.

Misschien is het handig om dan te stoppen met het slikken van de pil als je zo graag een kindje wil? Want doorslikken en de pil vergeten en je zelf zoveel onzekerheid bezorgen lijkt mij niet prettig.
    Maar goed dat is mijn persoonlijke (en ongevraagde) mening.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik vrees dat hij echt negatief is..

Je kan altijd nog een testje doen als je zelf twijfeld.

7. bijtjebloempje

Oct 29, 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    @ lizzy14: ik ben nu ook gestopt met de pil en begin er ook echt nooit meer aan hoor.. mijn vriend mag nu eens de verantwoordelijkheid opzich nemen;):D

8. noname

noname Bekend lid

Aug 18, 2008
    679
    0
    0
    Ben erg benieuwd naar je test morgen! Houd je ons op de hoogte?

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik kijk ook steeds omdat ik benieuwd ben of je nog een nieuwe test hebt gedaan

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Jammer meid, maar deze test is negatief. Hoop voor je dat je snel een positieve in handen hebt!

11. bijtjebloempje

Oct 29, 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Vanochtend test gedaan, helaas negatief :( ik test ook niet meer tot ik niet ongesteld word ;) anders hoop ik er alleen maar op terwijl het niet zo is.. Jammer!! Onze tijd komt nog wel ;):D

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ow meis, vervelend voor je! Ik hoop dat je het nog even vol kunt houden om niet te testen. Succes!

13. noname

noname Bekend lid

Aug 18, 2008
    679
    0
    0
    jeetje...erg balen.... xx

Share This Page