Ik had zondag een positieve omdat we graag wilde weten hoelang al, hebben we diezelfde dag ook nog eentje van cb gehaald. Ben nu ongeveer 5 weken zwanger
YOEPPI!!!!! Vandaag een kv 2 voor 5 gedaan en kwam een lichte streep te voorschijn, Heb meteen een CB + geadaan en ja hoor een dikke +. Ik ben zo blij!!! Ik hoop echt dat alle andere dames dit gevoel ook mee mogen maken, ik duim voor de ladies die nog op een brusje wachten.
Hallo allemaal! Om te beginnen wil ik jullie feliciteren!! Ik ben redelijk nieuw hier, had me ooit wel aangemeld en eerlijk waar niet meer gekeken omdat ik niet te druk wilde zijn met zwanger worden. Maar nu ik afgelopen zaterdag met een positieve test in de handen stond ben ik maar al te druk met zwanger zijn!! Mijn laatste menstruatie begon op 27 februari. Test gaf 1 tot 2 weken aan dus ik zou dan nu in mijn 5de week zijn!!! Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar misschien duurt dat nog even!! Dus alle tips en alle adviezen zijn ontzettend welkom want ik weet niet wat ik allemaal moet doen en denken!!!
Gefeliciteerd! Ik kom uit op 5 weken en 2 dagen, maar echt zeker weten doe ik het niet!! Hebben jullie ook al pijntjes? Ik kan al twee weken constant slapen en heb lage rug en buikpijn.S'nachts een paar keer op vanwege groeipijn en plassen. Vandaag spontaan overgegeven, volgens mij is het nu toch wel allemaal echt , Dus heb maar een 9 maanden dagboekje gekocht!
Hallo meiden, Van harte gefeliciteerd allemaal. Ik heb op 31 maart een test gedaan en positief. 5 maart was mijn laatste menstruatie. Op 7 mei heb ik de eerste echo. Dit is ons tweede kindje maar het is weer net zo spannend als toen. Als jullie vragen hebben misschien kan ik jullie helpen. Geniet van de zwangerschap.