Nou geloof me die is positief hoor!!!! Ik had een aantal weken geleden precies zo'n zelfde testuitslag en ben nu 16 weken zwanger
Ik zeg ook gefeliciteerd ik zie toch echt " duidelijk" een streep morgen nog maar eens testen als alles goed is dan is de streep dan duidelijker
Het linker streepje is het hè haha. Bedankt.... Maar ik ga toch andere testen doen nog. Ja, ik ben misschien eigenwijs
Ja, het kán in de eerste ronde al raak zijn, hoewel dat lang niet bij iedereen het geval is. Maar voor zover ik kan zien is dit gewoon een positieve uitslag! Streep = streep.
hier ook in 1x zwanger geraakt hoor. (tot 3x toe) De een is sneller dan de ander. de foto is hartstikke positief hoor! gauw afspraak maken met de verloskundige! gefeliciteerd!
Die is echt duidelijk hoor! Mijn streepjes zijn wel eens vager geweest en toch ook echt zwanger. Gefeliciteerd!!
Van harte. Hier was het ook meteen raak na de eerste maand zonder pil. Gingen er niet van uit. Hoort dat vaak dat het wel ff duurt. Fijne tijd, geniet er van. Gaat zo snel. Mis mijn buikje nog vaak.
gefeliciteerd!!! Ik ben van de laatste zwanger geraakt door het condoom heen Dus in ronde 0 zal ik maar zeggen Kan gewoon hoor, het hoeft maar 1 keer goed raak te zijn!
Gefeliciteerd, jaaaa dat is echt gewoon een streep hoor! Die komt er écht niet te staan als je niet zwanger bent! Ik had precies de zelfde lichte streep, en mijn mooie meisje ligt nu lekker in dr bedje te slapen !!!!