goedemiddag ik had een poos terug al een keer wat gevraagd over de groei en nu heb ik weer een meting gehad en op het papiertje staat dit DBP 93,0MM CONFORM 35W 5D P90-97 HOOFD 325,0MM CONFORM 36W 2D P90-97 BUIK 326,0MM CONFORM 38W 0D P97 BENEN 63,0MM CONFORM 33W 4D P10-50 EFW 2743 GRAM CONFORM 35W 5D P90 zelf ben ik nu 33 wk en 4dagen het kan toch niet zo zijn dat de buik nu 4weken en 3dagen voor loopt? en dat het kindje al bijna 3 kilo weegt is dit niet een beetje veel en als het wel zo is laten ze je dan door lopen tot 40 weken en over tijd gaan heb net controle gehad en heb 1 vingertop ontsluiting omdat ik veel harde buiken had nu moet ik volgende week met deze gegevens naar de vk maar ik vind het maar raar..
hoi je hebt inderdaad een kindje dat iets groter is dan gemiddeld. Dat is niet iets om je zorgen over te maken. Als je de vorige keer ook een vaginale bevalling hebt gehad, is het niet erg dat deze wat groter is en kun je ook rustig nog even afwachten. De groei zal wel in de gaten gehouden worden en mocht je kindje in dit tempo doorgroeien dan wordt er misschien wel eerder besloten om iets te doen. Maar dat hoeft dus niet per se. Maak ook je eigen wensen bekend bij je verloskundige! Mirjam