Elke maand loopt het precies hetzelfde heb ik het idee.... Eerst komen de puistjes door.... Dan extreme moeheid voor 1 week.... Dan verdwijnen de puistjes weer...... En daar is de menstruatie...... Zo loopt het dus iedere maand. De puistjes en de moeheid zijn er al.... einde cyclus dus..... Daarbij zijn mijn ovu testen weer zo wit als wit! Herkennen jullie dit...... Of is dit toeval en zegt dit niks......
Hahahaha, mooi joh!! Ik herken er niets van, nee, maar het klinkt wel geweldig leuk dat je het zo kan herkennen!! Liefs,
Heyy, een paar puistjes heb ik mijn hele cyclus door af en toe geloof ik...maar ik herken ook wel een beetje wanneer mijn ongi eraan komt. Dit merk ik door de pms die ik denk te hebben, heeel sago en erg opvliegerig in de week voordat ik ongesteld moet worden en last van me darmen...eerst had ik ook pijnlijke borsten maar dat heb ik de afgelopen cyclussen niet meer Ik vraag me ook af, dat als je dit weer hebt een week voor je nod...of je kansen dan eigenlijk al verkeken zijn voor deze ronde....