Even iets raars misschien dat iemand van jullie het weet. Vorige week allemaal positieve zwangerschapstesten... ook de CB gaf aan zwanger 1-2 weken Vandaag een raar gevoel (voelde me ineens niet meer zwanger) CB geeft vandaag aan Niet zwanger.. Wie heeft dit weleens meegemaakt??
Je hormoonpeil kan fluctueren, zeker in het begin. Of je kan een miskleun hebben gehad qua test; ze zijn niet allemaal altijd goed.
Persoonlijk niet.. Maar veel meiden hier wel het betekende meestal dat het mis was en er een mk aankwam sorry....
bedankt voor jullie reacties.. ben wel heel nuchter en als er een mk aan komt dan is mijn lichaam wel zo gezond om iets af te stoten wat niet goed is
Klinkt niet goed helaas.... Ja in het begin kan hcg wel eens een beetje schommelen zeggen ze maar hcg hoort te stijgen. Ik zou eens een streepjestest doen en vergelijken met je eerdere testen...maar als ik eerlijk mag zijn denk ik dat het niet goed is
Oei, dat klinkt niet goed. Zeker als de andere testen al van vorige week zijn. Hoop dat ik het mis heb, maar hou rekening met een teleurstelling.
Gelukkig kun je er nuchter naar kijken, maar een teleurstelling blijft het. Ik denk ook dat het een mk aankondigt Sterkte!!
Als het goed is staat in de bijsluiter van de cb dat je na 6 weken niet meer mag testen. Ik had met 6 weken ook een negatieve test en toen bleek dat m'n hcg zo hoog was dat de test het niet aankon ( google maar eens ) Maar het kan helaas ook de andere kant opgaan... Succes!
He jakkie.. Ja dat heb ik wel meegemaakt. En bij mij is dat nooit goed nieuws. Eigenlijk zijn er maar 2 mogelijkheden. 1 de test is stuk ( en dat kan altijd) 2 de zwangerschap is niet goed gegaan ( maar met weinig tot geen hcg zou je de zwangerschap wel snel moeten verliezen., geen hcg kan je lichaam het niet in stand houden volgens mij) De optie van na 6 weken klopt wel, maar dan wordt er altijd wel wat hcg waargenomen. Pfffff spannend!
Kunnen denk ik twee dingen zijn. Of het gaat inderdaad niet goed of je hcg level is te hoog voor de test. Dat laatste had ik ook en daardoor waren mijn testen na de zes weken ook licht.