Hallo dames Ik ben begonnen met ovulatietesten maar heb er nog geen verstand van. Maar nu heb ik een paar dagen getest en heb het idee dat 12 juni de goede kant opging maar nog niet echt knallend dus ben doorgegaan maar nu heb ik het idee dat het afloopt betekend dit nu dat ik het voor deze maand heb gehad of kan het nog komen.heb wel 27 mei een mk gehad dus ik weet ook niet precies wanneer ik nu ongesteld moet worden Alvast bedankt voor het meedenken. ik moet ook zeggen dat mijn urine echt wel wat licht was. Pascalle
Ja hoor..volgens de beschrijving van bijv sensitest hoeven ze niet perse te knallen..als er maar een opbouw/contrast te zien is..
Dank je wel ja ik dacht het ook maar er was mij geadviseerd om door te testen omdat hij nog niet donker genoeg was. Hebben wel 12 en 13 juni geklust laat maar zeggen dus ben benieuwd.maar zou ik dan nu voor deze maand moeten stoppen met testen denk je
Hoi Julia1979 Wat erg dat jij ook een mk heb gehad Ik gebruik de testen van zwanger en kids .maar denk je dat ik hem nu heb gehad of dat hij nog kan komen.en hoe zat het met jouw cyclus na de mk. Groetjes Pascalle
ik zou voor de zekerheid nog wel even paar daagjes door testen, ik vind hem namelijk niet echt duidelijk, normaal zijn ze echt net zo donker als controlestreep
Ik ben nog even aan het afwachten wat het wordt..mijn mk was pas vorige week.. maar ik ga op tijd testen..Het kan deze maand door de mk eerder komen..maar ook helemaal overslaan..we zien wel.
Ik zie dat je de 11e 1x getest hebt, het zou kunnen dat als je nog 1 had gedaan dat die knalde en op dag 12 alweer terug liep.
Oké dames Bedankt voor de info .maar zouden jullie stoppen met testen deze maand of doorgaan je krijgt er maar 1 per maand toch.
Ik zou maar stoppen.. er zijn wel manieren om aan je vaginaslijm te kunnen voelen waar je zit in je cyclus. Billingsmethode heet dat geloof ik...Als je toch iets wilt doen zou je je daar eens in kunnen verdiepen.
Ja misschien moet ik daar naar kijken heb ook wel een beetje doorgelezen Maar ben daar ook nog niet echt thuis in dus het word denk ik dan een combinatie .