Absoluut (Ik durf je nog niet te feliciteren,omdat meer dan 60 procent van de zwangerschappen nog misgaat voor je nod,maar het begin is er)
Ik moet zeggen dat jouw berichtje al de hele middag door mijn hoofd spookt. Ik denk dat ik overmorgen nog een testje ga doen om te zien of de streepjes donkerder zijn geworden.
Gefeliciteerd! @pipo30 waarom altijd zo negatief -.-, het lijkt soms wel of je het mensen niet gunt.. Tuurlijk ben je realistisch, maar niet alles wat je denkt hoef je uit te spreken.. Laat mensen gewoon genieten van deze periode en als het fout gaat doe je er toch niet veel aan..
Realistisch is wat anders dan negatief.En als je ergens een probleem mee hebt,mijn pb staat open,maar hou er niet van om in een topic van een ander elke keer me te moeten verantwoorden,is voor de ts niet leuk,en voor mij ook niet.En ja,ik zeg wel alles wat ik denk,want daar heb je meer aan dan dat zoetsapigge meepraten van sommigen hier.Ik val jou toch ook niet aan op je 'gefeliciteerd' terwijl ik dat echt belachelijk vind op hooguit 9 dpo,laat iedereen gewoon in haar waarde.
Sorry ts,vind dit voor jou het vervelendst.Als ze doorgaat zal ik het in pb oppakken. En ik duim voor een knaller over 5 dagen,en zal je dan direct feliciteren
Ik begrijp jouw reactie wel en je voorzichtigheid. Ik weet helaas zelf ook uit ervaring dat het zelfs na nod nog mis kan gaan. Dat de kans voor NOD nog hoger is weet ik ook, uiteraard wil ik dat het liefst niet horen, het is wel realistisch. Ik hoop ook dat de streepjes oplopen, ik houd mij echter ook vast aan de ClearBlue die al zwanger aangeeft. Is toch wat prettiger dan naar een tweede streepje "zoeken". Kortom; we wachten het af en hopelijk is het een blijvertje. Ik houd jullie op de hoogte. X
Ik reageer wel vaker als pipo "aangevallen" wordt. Dus dat ga ik nu weer doen. Sorry TS dat dit in jouw topic gebeurd. Ik duim voor jou dat je testen op gaan lopen, vind het super spannend voor je!! Raaf92: inderdaad, zoals pipo zegt; realistisch zijn is iets anders dan negatief zijn. Het is heel raar dat mensen TS nu al feliciteren met een zwangerschap, als 60% van de beginnende zwangerschappen mis gaat voor NOD. Dat heeft echt he-le-maal niets te maken met een ander een zwangerschap niet gunnen. Vind dat overigens ook een erg kortzichtige reactie van je. Want wie gunt een ander nou niet een zwangerschap? Kijk de volgende keer even wat verder dan je neus lang is voordat je zo'n rare reactie plaatst, of hou je kortzichtige mening gewoon voor je.
Goedemorgen allemaal, Ik heb zojuist een tweede test gedaan. Uiteraard zegt dat nog niet zo heel veel (denk ik). Ik doe de volgende pas overmorgen weer. Maar voor de geïnteresseerden hier een foto Edit; ik zie dat hij de foto automatisch draait. Links is gisteren, rechts is vanochtend.
Het ziet er in ieder geval goed uit En nog bedankt voor je reactie gisteren.Ik ben blij dat degene waarvoor het bedoeld is heel goed begrijpt wat ik bedoel.
Voor nu ziet her er super uit En ben het vaak met pipo eens hoor, ook dit keer. Word een beetje moe van het pipo bashen altijd terwijl ze het juist goed en lief bedoeld.
Ik vind het heel vervelend dat je zo aangevallen werd. Hopelijk is het nu duidelijk dat je het niet kwaad bedoelde .
Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien ik hier niet heel veel verstand van heb. Is het niet apart dat de CB aangeeft "zwanger 1-2 weken" met middagurine op 9 of 10DPO? Ik probeer er zo relaxed mogelijk in te staan maar begin mij toch af te vragen of mijn eisprong niet eerder is geweest. Ik gebruikte namelijk nooit ovulatietesten en dergelijke. De reden dat ik dit op 3 juni wel heb gebruikt is omdat ik enorm veel pijn had en ik doorgaans daarvoor weer in het ziekenhuis beland en de conclusie is een eisprong of cyste. Dat wou ik dit keer voorkomen vandaar de ovulatiestest. Op 4 juni was deze weer negatief (geen tweede streepje te zien).