Ik voel mij echt zo'n muts nu maar ik kon het niet laten om een testje te doen om te zien hoe de streep nu is (geen ochtendurine trouwens). Het ziet er goed uit!!!
Voor de mensen die zich afvragen hoe het is afgelopen. De testen zijn mooi opgelopen (zie foto). De afspraak bij de gynaecoloog heb ik verplaatst naar aanstaande woensdag (in plaats van vandaag) omdat er dan waarschijnlijk al wat meer te zien is op de echo. Kortom; alles gaat hier prima. Dit topic mag wat mij betreft dan ook gesloten worden. Bedankt voor al jullie felicitaties en lieve reacties.
Met recht een knaller! Als je je eisprong zeker weet,en je treft een goede echoscopist,met goede apparatuur,zou je zelfs een hartje kunnen zien aankomende woensdag.Bij 5+4 gaat het kloppen,en is dit te zien onder bovengenoemde voorwaarden. (Niet stressen hoor,als je het niet ziet,dat betekent niet dat er niets klopt.Maar dan hebben ze gewoon niet de nieuwste apparatuur,of de echoscopist is geen ster in vroege echo's)
Ik ben inderdaad benieuwd of we een kloppend hartje gaan zien. Mocht dat niet zo zijn dan beloof ik dat ik niet ga stressen .