Deze link kwam ik tegen. Handig omdat ik ergens las dat kv 2 v 5 als gevoelig werd omschreven en dat is die dus niet... Http://www.ovulatie-berekenen.com/overzicht-gevoeligheid-van-zwangerschapstesten/
Deze link heb ik laatst inderdaad ook in de NOD forum geplaatst. Er zijn dames die het niet eens zijn met deze lijst.
nee ook ik ben het er zeker niet mee eens..2 dagen voor nod positief getest met KV 2V5..en die van etos wit..5 dagen NA nod etos heeeeeel licht moest echt turen en kv knalde..en ook de cb digitaak zei zwanger..inmiddels 8+2.. die van KV zijn veel gevoeliger als die van etos en z&k hoor je vaak vals positieve resultaten over
Die lijst klopt helemaal niks van. Niet alleen met de KV zitten ze er enorm naast, maar ook met de CB. Hier staat dat de gewone CB en de CB met wekenindicator gelijk zijn. En dat is niet waar: CB met wekenindicator is 25 en gewone CB is is 50 KV 2 voor 5 is volgens mij 8. Laat het misschien officieel 10 zijn, maar zéker geen 50...
Cb met indicator is vanaf 10. Maar bloedwaardes zijn anders dan urine waardes. Kun je niet met elkaar vergelijken! Overigens gaf mijn kv nog een streepje toen mijn bloedwaarde 5.6 was. Dit was bij aflopend hcg
Ik denk dat je gelijk hebt en het is ook wel logisch. Wanneer je hcg aan het afnemen is, zal het in het bloed al lager zijn dan in de urine. Ik lees vaak hier: de test was vals en dat is bewezen met een bloedtest, maar als het niet goed gaat en de hoeveelheid hcg dus afneemt, kan een bloedtest best negatief zijn, terwijl er nog wel wat hcg in je urine zit om een zwangerschapstest positief te laten zijn. En de kruidvat 2v5 zijn inderdaad echt wel gevoeliger dan 50 (zoals in die lijst staat).
LOL maar dit is van de fabrikant... lijkt me dat die wel eens gelijk zou kunnen hebben aangezien zij t maken....
Onderaan deze gegevens staat geschreven dat als er geschat voor staat dit door hun is gedaan dat hier niks over beschreven staat. Dat telt voor de laatste vier testen in deze lijst waaronder de kruitvat...