Wat denken jullie lijntje kwam binnen afleestijd? Eerste maand zonder ziekenhuis en hormonen. Zoveel ellendig voelde ik me door al dat rommel. En nu heb ik in 1 x deze test in handen!
Ik zie m wel.. Spannend!! Morgen weer een testje doen! Was deze met ochtendurine? Alleen de action is geen gevoelige test dus vraag me af of je wel zo'n streepje kan hebben op 9dpo. Heb je misschien je eisprong eerder gehad?
Zo begon het bij mij ook op 9 dpo. En nu morgen al 12 weken zwanger. Ga voor je duimen dat hij oploopt.
Bij mij begon het ook zo! Heb je een Kruidvat test thuis? Die zal normaal nog duidelijker te zien zijn 😊
Deze is van begin van de middag! Vind het erg spannend heb voor mijn zoontje 4 vmk gehad en na me zoontje ook al weer 3! Nu na 1 jaar niet zwanger geweest te zijn en zonder ziekenhuis voor de eerste keer. Zo onwerkelijk! Deze is van 10dpo
Ik zie hem hoor! Heb je ook nog een action gedaan om te vergelijken met gisteren? Jeetje zoveel miskramen al. Wat heftig. Het is je ontzettend gegund!!