Wel positieve ovulatietest, maar 14 dagen later niet zwanger en geen menstruatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jerels, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerels

Jerels Niet meer actief

Hoi allemaal,

Willen jullie meedenken voor een vriendin.
    Zoals op de foto te zien een mooie opbouw in ovulatie testen. Met als piek op 10 september. Dus waarschijnlijk zondag 11 september de eisprong. Normaal gesproken heeft ze precies 14 dagen na de positieve ovulatie test ook de menstruatie. Maar deze blijft uit. Zwangerschapstest van Kruidvat was vanochtend met ochtend urine ook niet positief. Wel een heel licht streepje ergens te zien, dus niet helemaal omo wit. Ze heeft geen symptomen van een zwangerschap maar ook niet van een naderende menstruatie. Herkennen jullie dit? Tips of ideeën?

Groetjes en bedankt vast!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,9 KB
      Weergaven:
      44
  2. Jerels

Jerels Niet meer actief

P.S. Dit waren de zwangerschapstesten van gister en vandaag. Ik vind ze negatief maar vriendin ziet er wel echt wat in... Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      100
  3. Naatje87

Naatje87 Niet meer actief

Ik zeg positief. Zo waren mijn eerste zwangerschapstesten ook! Als ik je vriendin was zou ik overmorgen dezelfde test doen en dan zul je zien dat ze donkerder worden!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Negatief? Er staat een roze streepje hoor! Je geeft verkeerde informatie af. Dut lijkt een prille zwangerschap hoor!

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Je ziet duidelijk een streep op de zwangerschapstesten...ze moet toch ff door testen of ze donkerder worden.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    10-9 posi ovu = 12-9 eisprong.
    Vandaag is het dus 14 dagen later en heeft ze 2xmooie licht positieve testen.

Mag ik vragen waarom jij negatief zegt?? Bij een zwangerschapstest hoeven de strepen niet even duidelijk te zijn.
    Wel denk ik dat ze een ietwat latere innesteling heeft gehad, vandaar dat het streepje nog licht is.

7. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Dat zijn volgens mij toch echt wel (licht) positieve testen hoor!
    Spannend!

8. Liefje91

Liefje91 Actief lid

20 apr 2016
    220
    100
    43
    Amersfoort
    Die zwangerschaps testen zijn positief! Hopelijk lopen ze voor haar mooi op.

9. Jerels

Jerels Niet meer actief

Oh jullie maken het spannend :)
    Ik denk een negatieve test omdat:
    * het echt Tuur streepjes zijn en je 16 dagen na een positieve ovulatie test toch iets meer hcg verwacht. Dit is haar tweede kindje. Bij haar eerste testte ze 16 dagen na een positieve ovulatietest met avondurine en dat was zo'n mega knaller. Dat het streepje er al staat voordat je zelf kan kijken zeg maar
    * de test vandaag lichter lijkt dan die van gister (ipv donkerder)
    * ze het volgens mij niet binnen 5 minuten kon aflezen maar het pas na 10 minuten er stond

Maar misschien ben ik ook wat voorzichtiger en nuchter uit bescherming voor haar. Ze is al een tijdje bezig voor een tweede.

10. Jerels

Jerels Niet meer actief

Oh ze appt me net toch 2 symptomen:
    Opgeblazen buik en pukkels op de kaaklijn... Maar ja dat past misschien zowel bij menstruatie als zwangerschap.

Meer reacties zijn nog welkom :)
    Als je niet zwanger bent blijft een Kruidvat test 2v5 dan ook echt omo wit of wordt er vaker een licht streepje (vals) gesignaleerd?

11. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dit zijn geen tuurstreepjes hoor..

12. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Ik testte toen ook negatief maar ben wel zwanger. De waarneembare HCG in de urine schijnt ook afhankelijk te zijn van de HCG die het lichaam zelf nodig heeft (vertelde MvM). En eerlijk gezegd zie ik hier testen voorbij komen waar ik helemaal niets zie en deze dames blijken toch zwanger te zijn, en hier heb ik het idee toch echt een heel licht streepje te zien.

13. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Deze testen zijn duidelijk positief! En idd wat eerder werd gezegd als ze vandaag op dag 14 zit naar aanleiding van de positieve ovulatie test zijn het echt mooie streepjes!

14. Jerels

Jerels Niet meer actief

Ze is nog niet ongesteld geworden. Ook nog niet getest, dat staat morgenvroeg op de planning. Ze had vanmorgen wel steeds zeurende buikpijn. En heel veel naar de wc (om te plassen maar ook om te checken of er nog geen menstruatie is. Ze zegt dat ze het soms bijna voelt lopen, maar dan zit er niks. Wat een mind games...).
    Nog even geduld dus....

15. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Hier ook last van gehad in het begin van de zwangerschap. Je hoort hier veel meer vrouwen over en het is vrij normaal. Ik ga er dan ook vanuit dat je vriendin gewoon zwanger is;).

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.416
    36.281
    113
    Dit is gewoon zwanger hoor. Als je dit soort streepjes op een scherm kunt zien is het echt wel positief.

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Duidelijk zwanger.. nu nog blijven plakken.. maar negatief. Zijn ze absoluut niet

18. Jerels

Jerels Niet meer actief

Ze had een heel klein bruin slijmpje vandaag bij het afvegen. Dat kan natuurlijk het begin zijn van de menstruatie. Innesteling kan al niet meer toch? Wat denken jullie?

19. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Waarom blijf je zo negatief spreken? Ze is zwanger. Een bruin slijmpje kan dan ook voorkomen. Jij en zij zullen geduld moeten hebben tot de echo en er nu vanuit gaan dat ze zwanger is.

20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    +1:D

Deel Deze Pagina