Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, of wat zekerheid kunnen geven. Dinsdag had ik mijn nod dag en die dag heb ik 2 positieve zwangerschapstesten gehad, in de middag, maar erg dunne vage streepjes. Hieronder staat een foto. Nu heb ik vanmorgen weer getest 2 dagen later, dit keer met ochtendurine maar het streepje wordt niet duidelijker. Ben ik zwanger of is het bedrog?? Ik wil zondag of dinsdag weer testen.
Bij mij lopen de action testen ook niet fijn op, blijven een beetje steken, precies zo als bij jou. De kruidvat testen lopen wel op. Ik doe nu dus geen Action meer, wordt er nerveus van! Misschien kun je eens een kruidvat test proberen??
Hoi Jolieanda, gefeliciteerd! Ik had ook getest met action en in het begin waren ze best wel licht. Om de zoveel dagen wordt het streepje wel donkerder maar knalt niet echt als die van de kruitvat. In het algemeen zijn de action testen wel goed maar voor duidelijk oplopende testen zijn die van de kruitvat 2v5 toch beter.
Volgens mij ben je zeker wel zwanger! Als je toch twijfelt kan je voor de zekerheid een clearblue digital test doen.