Omdat ik al een paar dagen een positieve ovulatietest heb heb ik een kruidvat test gedaan de ene foto binnen 5 minuten de andere na ongeveer 10 minuten. Is dit een test die op lh heeft gereageerd
Ik zie ook een tuurstreepje😀 Spannend hoor! Ik duim voor je dat je testen donkerder worden!!!
Als die op LH reageert, dan moet het streepje de komende dagen verdwijnen. Want dan heeft de test op je eisprong gereageerd. Wordt het streepje de komende dagen echter veel duidelijker zichtbaar, dan....ben je zwanger! Maar waarom denk je trouwens dat hij op LH kan reageren? Hoe lang duurden je laatste cyclussen? Als deze langer waren dan 32 dagen, dan zou het inderdaad je eisprong kunnen zijn. Maar heb je doorgaans cyclussen van korter dan 30 dagen, dan is er hoop....!
Ik heb meestal een kortere cyclus maar omdat ik niet echt mijn ei heb gevonden ben ik bang dat het een test is die op lh reageert. Ik moet wel zeggen dat mijn ovtest positief blijft dus vandaar.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Was mijn ovulatie aan het testen maar door alle kwaaltjes ook een zw test gedaan. Ovulatietesten waren drie dagen positief naast ook drie positieve zwangerschapstesten. Zwangerschapstesten liepen steeds donkerder op en beginnen ook zeer licht. Ik ben inmiddels acht weken zwanger. Ik was twee weken daarvoor nog 'ongesteld' geweest. Niet dus! Dus blijf vooral doortesten met de zw test. Het ziet er erg positief uit! Veel succes met de zenuwen!!
Deze vanmorgen gedaan maar ben er nu vrij zeker van dat ze vals zijn predictor early was negatief namelijk dus toch mijn ei of iets anders
Hoewel een lh test op hcg reageert.. Reageer een hcg niet op lh! Dit is een mooie begin meid. Ik denk dat je zwanger bent
Roep dit niet te hard. Er zijn hier de afgelopen maanden/weken echt talloze KV2v5 testen voorbij gekomen die aantoonbaar op een LH-piek hebben gereageerd. Het zou niet moeten kunnen maar in de praktijk blijkt het toch zo te zijn. TS ik zou gewoon even doortesten en kijken of ze misschien toch oplopen. Dat hoop ik natuurlijk voor jou! Maar houdt zeker rekening met de mogelijkheid dat het vals positief is, maar zo te lezen doe je dat ook al wel.
Ik denk dat de kruid vat test idd op je ei kan hebben gereageerd,heb je een foto van je ovulatietesten?
Beetje erg voorbarig meid. Lees je hier eens goed in en verbaas je er eens over hoeveel vrouwen er hier al een positieve zwangerschapstest hadden welke 100% op hun eisprong reageerde. Het kan wel degelijk. Sterker nog, lid Jane hier had een positieve CB - TEST 1-2 weken welke toch echt op haar eisprong reageerde. Guess what? Laat HCG nu deels uit LH bestaan! Dus het kan wel degelijk dat een zwangerschapstest op een ovulatie reageert.
Ik ben een enorme slechte tuurder 😂 Maar dat is bij jou testen niet nodig .ik zie 2 streepjes . En veel duidelijker als de valse teststrepen die ik eeeder voorbij heb zien komen .