In mijn tijd waren de Kruidvat testen "de testen"... Mijn vriendin zit 12 dpo met deze test. Ik vertelde haar dat hij ok was. Ze is erg aan twijfelen ivm de dikte van de teststreep.
Ik vind hem er heel duidelijk uit zien! Zo duidelijk was hij bij mij niet op 12 dpo en zie de banner, is toch echt zo!
Volgens mij heeft ze toch gelijk gekregen. Ze heeft opnieuw getest. In mijn ogen helaas een aflopende test. Het is helaas niet anders....
Nou hier een rijtje. Ik kan er eerlijk gezegd niet veel van maken. De bovenste is van gister De middelste van vanochtend 7 uur De onderste van 10minuten geleden Heb er al gezegd dat vaker testen op een dag niet de oplossing is....
Hm de onderste ziet er dan wel weer beter uit dan de middelste. Hoeveel dpo zit ze? Hcg kan schommelen in het begin.
13dpo Eerlijk gezegd denk ik dat het niet goed zit maar durf dat niet uit te spreken. Nav de laatste test heeft ze weer hoop. Morgen gaat ze weer testen.
Ik raad je vriendin aan om op hetzelfde tijdstip te testen en verder niet. De kans is dat die test van 07.00 uur met minder geconcentreerde urine is gedaan door het drinken van de avond ervoor. Stel dat het wel goed zit, maakt ze zich nu alleen maar gek door meerdere malen per dag te testen. Die onderste ziet er wel prima uit. Hoeft echt niet perse op te lopen met een dag.