Hoe kan het nou dat de ene positief is en de andere niet, terwijl het allebei met dezelfde urine is getest?
Waarschijnlijk zijn de 2bsure testen niet gevoelig genoeg voor jou. Ze zijn in ieder geval allebei echt niet positief. Verder is positieve ovulatietest op dinsdag een eisprong op woensdag of donderdag en zou je vandaag dus pas 6/7dpo zijn. Dat is vroeg voor een positieve zwangerschapstest. De kans dat een ovulatietest dan al op hCG reageert is helemaal klein. Waarom doe je überhaupt een ovulatietest om te testen of je zwanger bent? Haal dan gewoon zwangerschapstesten...
Sjonge zeg, wat zijn vrouwen toch aardig voor elkaar! Ik had flinke kramp, zoals ik normaal heb bij een eisprong. Vandaar day wil wilde testen. Ik vroeg me alleen af dat het KON dat hij positief was als ik vorige week duidelijk een eisprong heb gehad.
Doe dan gewoon ff zwangerschapstest als je denkt zwanger te zijn. Wel supervroeg, dus denk dat je vooralsnog alleen iets aan predictor hebt. De ovulatietest is iig niet positief, en als die reageren op hcg is dat ook echt pas later.
Iedereen denkt toch mee/legt uit? Wat is daar onaardig aan. Als je op mijn post doelt. Die is absoluut niet onaardig bedoeld maar informatief en ik vraag me óprecht af waarom je niet gewoon een zwangerschapstest doet. Dan had je nu deze onduidelijkheid niet. En zoals al een paar keer is uitgelegd heb je niet overduidelijk een eisprong gehad. Je hebt een LH-piek gehad. En helaas kan het desondanks voorkomen dat je ei niet springt, het later nog een keer probeert en je dus in dezelfde cyclus weer een positieve ovulatietest hebt. (Bij jou niet aan de orde lijkt het op want de 2bsure is negatief.) Ik zou je aanraden om over een dag of 3 een zwangerschapstest te doen. Ik hoop voor je dat die positief is. Maar als je liever onderstaande reactie hebt, lees dan vooral selectief: Wauw mooie ovulatietest hoor! Ik denk dat je zwanger bent .
Mijn ovulatie test was omo wit. 2 dagen later positieve zwangerschap test... niet in die onzin geloven, bespaard teleurstelling.
Zoals gezegd beide dipsticks zijn negatief dus daar kun je niets uit herleiden. Voor een zwangerschap test ben je denk ik iets te vroeg. Even paar dagen geduld dan zou je een test kunnen wagen. Zwangerschapstest dan, daar zijn ze voor