Mag ik even jullie mening horen? Ik ben nieuw hier. Ik zit vandaag op nod en heb een test gedaan maar enorm twijfelachtig of ik het wel als positief kan beschouwen. Enkele dagen terug ook gedaan en toen was het omo wit en vandaag dus wel een licht streepje. mijn symptomen tot nu toe: Onderrug pijn Steekjes bij slaap rechts Steekjes onderbuik en down under heel af en toe Toiletbezoek ging een beetje te makkelijk! Borsten enorm pijnlijk en vanaf vandaag zijn de aders nog zichtbaarder en donkerder geworden (nooit gehad!!) een donkere cirkel om mijn tepelhof?? Met hard worden bultjes te zien Vaak plassen sinds vandaag Heb het warm Eergister wel een dagje koud gehad (innesteling) en daarna temp alweer omhoog. Met vlagen licht misselijk Eergisteren een licht plopje gevoeld bij baarmoeder Baarmoedermond hoog (normaal voor nod al laag en open) Bij hard niezen steek/gevoelige onderbuik Menstruatiegevoel nergens te bekennen Heel vermoeid streepje is duidelijk te zien foto uploaden kan het wat onscherp maken
Ik zie wel iets maar vind het een lichte test voor nod. Ben je zeker van je eisprong? En hij is ook wat uitgedroogd. Zag je ook een streep binnen afleestijd? Hopelijk loopt hij mooi op! Probeer je niet gek te maken met symptomen. Kun je vaak weinig mee zeggen (zie symptomen per dpo-topic). Het is nog even afwachten. Koop anders een predictor, die geven vaak meer duidelijkheid
Ik zie het ook maar inderdaad erg licht voor NOD. Ik zou ook voor een predictor gaan. Hoop t voor je!!
Dit idd. Een test is voor ons alleen te beoordelen als de foto binnen afleestijd is gemaakt. Dit kan namelijk heel goed een indroger zijn. Ik vind hem ook niet echt roze/paars. Daarbij ben ik benieuwd of je je eisprong weet (ovulatietesten gebruikt) en hoe lang je nu van de pil oid af bent.