Goedemorgen iedereen, Vanmorgen heb ik getest met de sensitest extra gevoelig en is dit eigenlijk een hele duidelijke positieve test. Ik ben alleen zo onzeker of het een vals positieve test is. Een jaar geleden had ik dit namelijk ook met deze test en de volgende dag was die negatief, dus niet zwanger. Daarna eigenlijk nooit meer een streepje gehad en ook niet zwanger. Ik wet niet precies hoeveel dpo ik ben, zou 9-10-11 kunnen zijn. We zitten al in ronde 18 en dit zou zo welkom zijn maar durf gewoon niet blij te zijn. Het lijkt mij ook gewoon te duidelijk positief voor een test voor nod, of is dat gek? Ik moet gewoon afwachten, dat weet ik. Zouden jullie morgen weer met de sensitest testen of toch een ander zwangerschapstest halen en vandaag opnieuw proberen?
Ik vind dit een mooie test voor 10/11 dpo! En als je moeite hebt deze test te vertrouwen, dan zeker even een ander merk halen
Wow.. dit is echt niet vals positief ik heb echt nooit een vals lijntje op deze testen gehad, en heb er wel 1000 gedaan. Dit is een mooie test voor ongeveer 10/11 dpo!! Ik zeg gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!! Hij is zeker niet te licht voor nod omdat jouw nod dus schijnbaar valt op 10-11 dpo ipv de gemiddelde 14 dpo
Waar maak je op uit dat haar lf 10-11 is en dus haar NOD 10-11? Lees ik het verkeerd. To geen ervaringen met deze testen maar deze lijkt me wel exht postief. Roze en breed lijntje, lijkt niet op.een indroogstreep. Maar snap je terughoudendheid wel. Hoop dat het klopt dat het positief is hoor!
Ze zegt : lijlt me te duidelijk voor een test voor nod. Ik ging er vanuit dat ze vandaag dan op haar nod zat. Maar je kan hem ook anders lezen idd
Bedankt voor jullie reacties! Ik zit nu nog voor mijn nod, die zou pas dinsdag zijn. Maar ik ga zo, of morgen als ik mij in kan houden, wel even een ander testje kopen/doen. Durf het gewoon bijna niet te geloven! Zoals ik zei zitten we nu in ronde 18 en hebben we net alle onderzoeken bij de gynaecoloog gehad. Alles was daar wel goed. We hadden net te horen gekregen na de hsg dat we het toch nog een jaar zelf moesten proberen. Ik maakte mezelf al wijs dat het deze ronde weer niet gelukt was. Ik ga toch voorzichtig blij zijn!!