Ik ben vandaag 8dpo en deed deze test. Zou deze test positief zijn? Of ben ik de enigste die een licht streepje ziet? Ga zondag opnieuw en test doen en volgende week woensdag denk ik ook voor de zekerheid. Na het verlies van de vorige ben ik er toch wat onzeker over.
Ben echt gewoon aan stressen uit angst dat deze vals positief is. Ga morgen nieuwe halen deze had ik toevallig nog liggen
Ik heb zonet weer een test gedaan en weer licht positief, zou het vals positief zijn? Oké gisteren ook een zeer licht positieve maar weet niet wat ik ervan moet denken. Ga morgenvroeg ene doen met ochtenurine Hoop dat deze wat donkerder gaat zijn morgen is 10dpo
dat weet je alleen door door te testen met dezelfde testen. Ik zou niet de eerste ochtendurine gebruiken maar de 2e urine van de dag. De eerste ochtendurine bevat heel veel afvalstoffen van de nacht, waardoor het HCG gehalte minder goed te meten is.
Omdat ik het nog steeds niet kan geloven heb ik een andere test gehaald en deze zegt ook positief. Ga morgen bellen voor de huisarts voor bloedname om zeker te weten. Mij lijkt geen twijfel meer mogelijk. Streepje wordt steeds donkerder en heb al 5 positieve testen. Ben toch benieuwd