Ovulatie test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mom2be2, Jul 28, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mom2be2

mom2be2 Actief lid

Mar 3, 2009
    146
    36
    28
    Hoi allemaal,

Ik weet het niet meer..
    Heb 12 weken een miskraam gehad. Tot op heden geen menstruatie en geen duidelijke zwangerschapstest. Wel soms een vals positief lijntje. ( zie overal een lijntje in omdat ik zo graag een zwangerschap wil)

Vanmiddag naar de huisarts om alles te bespreken. Ben benieuwd. Ben al wat ouder namelijk.

Toennet een ovulatie test gedaan voor het eerst. Heb een licht streepje. Wat betekent dit? Is mijn cyclus mss op gang aan het komen? Zie mijn test.

Gr

Attached Files:

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Dit betekent helaas helemaal niets. Vrouwen hebben altijd wel LH in het lichaam dat een beetje schommelt door de hele cyclus heel. Wanneer je net voor je eisprong zit (24 tot 48 uur) krijg je een piek in je LH en krijg je een positieve ovulatietest. Een positieve ovulatietest is wanneer de teststreep net zo donker of donkerder is als de controlestreep.

de meeste vrouwen hebben hun hele cyclus een streepje zo donker als op jouw test nu.

ik heb even een lijstje met testen gestuurd. Hier is altijd een 2e streep te zien met een duidelijke donkerdere teststreep dan controlestreep op cd 16

Attached Files:

3. mom2be2

mom2be2 Actief lid

Mar 3, 2009
    146
    36
    28
    Dank je wel..

Ik krijg een oproep om naar de gynaecoloog te gaan. Eindelijk!!

shirley1987 likes this.
  4. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    fijn dat je naar de gynaecoloog mag

Share This Page