Hi lieve mensen, wij hebben helaas 1 maart een miskraam gehad bij een zwangerschap van 7 weken. het liefst willen wij weer zo snel mogelijk zwanger worden, en volgens de verloskundige is dit dan ook geen probleem. om mijn ovulatie weer te vinden , heb ik hiervoor testjes gedaan. Op 17 maart was de ovulatie test negatief en op 19 was deze positief. dit zou dus betekenen dat ik volgens een “normale” cyclus weer ovuleer. Nou zou je 2 weken ongeveer na je ovulatie weer ongesteld moeten worden, maar ik heb nog helemaal nergens last van. We zitten nu 3 dagen voor nod. Geen pijnlijke borsten, af en toe rechts heb ik wel wat kleine krampjes maar dit valt te verwaarlozen. Normaal gezien heb ik al een week voor mijn menstruatie last van mijn borsten en enorme menstruatiekrampen. Ik vroeg me af of andere meiden zich hierin kunnen vinden ? Zou ik weer zwanger kunnen zijn ? Of ja ik weet het niet zo goed..
Sorry van je miskraam... Heb je alweer je HCG laten prikken om te kijken of het helemaal weg is? Meestal duurt dat een paar weken.. De eerste paar cycli na een miskraam kunnen wel wat afwijken van wat je gewend bent..Kan veel zwaarder zijn dan anders maar ook veel lichter...Je lichaam is waarschijnlijk nog aan het herstellen van de miskraam..Maar het kan alle kanten op dat is zo lastig hieraan
Bedankt voor je reactie ! Nee ik heb niet opnieuw laten prikken … we zijn voor een echo geweest en toen konden ze al zien dat het vruchtje al helemaal uit mijn lichaam was. Verder heb ik geen nazorg of iets gehad … ik zal de huisarts eens bellen om bloed te laten prikken! Ik zal dan maar wachten totdat ik weer ongesteld zal worden en daarna maar weer verder proberen !