Hoi meiden, Ik ben vandaag 10 dpo en heb zojuist getest...had me voorgenomen het niet te doen, maar de nieuwsgierigheid was te groot. Ennnn ook al had ik me voorgenomen nòòit zo'n freak te worden die haar testen minutenlang in verschillend licht ging staan te bekijken, ook dat is mislukt😂. Ik denk wat op m'n test te zien, maar twijfel of het geen voorgedrukt lijntje is. Even wat extra info: zwangerschapstest van 123 testen, lijntje verscheen binnen 5 minuten en ik heb er een druppel water doorheen laten lopen. Wat denken jullie?! Pff, op van de zenuwen hier!
Is dit een uiterst gevoelige? Wilde ze net gaan bestellen namelijk Het ziet er goed uit! Zeker voor 10dpo Morgen nog een x ??
Ik zie wel wat, maar inderdaad een beetje grijs. Waarom doe je niet een digitale, daar heb ik op 10 dpi ook positief mee getest. Weet je meteen waar je aan toe bent.
Lief hoe jullie allemaal meeleven!! Ik twijfelde inderdaad ook een beetje of het niet grijzig was, maar i het licht lijkt er een roze gloed over te zitten. Helaas zijn hier in de buurt de winkels dicht en kan ik geen cb digital halen. Ik heb nog wel een cb plustest liggen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee op 10 dpo?
Ok, ik kon het niet meer houden en heb zojuist de plustest gedaan. Volgens mij ben ik toch écht, al is het heel pril, zwanger!!!
Ja hoor streepje.. bij mij begon het ook zo 10 dpo en ben nu hartstikke zwanger ☺ voorzichtig gefeliciteerd...
Met deze testen heb ik een paar keer vals positief getest dus ik hou een slag om de arm. Maarrrr die clearblue is hartstikke duidelijk! Dus toch gefeliciteerd 😃