hoi dames, ik heb vorige week zat postieve ovu test gehad. dus mijn ei op zo of ma. nu heb ik thuis zwangerschapstesten liggen van zwanger en kids en die kun je 4 dagen voor nod testen. heeft hier iemand ervaring mee? testen die goed of kun je beter wachten tot nod? alvast bedankt
Ik had ze ook besteld en vind ze echt niets waard, zonde van mn geld. Terwijl ik bij andere testen een hele vage straap krijg te zien is er op die niets, echt niets behalve de controlestreep te zien. Hoe bedoel je, maar die vrouwen maar aan het twijfelen haha
Ik had een setje besteld van zwanger en kids. 2 dipstick 2 cassette 2 midstreams. En ik vind ze allemaal niks sorry. Zo vaag allemaal. 6 dagen voor NOD doen ze al helemaal niks 4 dagen oook niet, Gisteren 2 dagen voor NOD getest en een heel vaag lijntje. Vanmorgen weer getest weer een vaag lijntje. Gisteren tegelijkertijd de kv 2v5 gedaan en die geeft een beter resultaat. En nog twijfel ik hoor..... Dus vandaag weer naar de KV en een lading test inslaan!
Met de uiterst gevoelige heb ik destijds 5 dagen voor nod positief getest. Kruidvat was toen veel minder duidelijk. Ik zou ze wel aanraden dus. Maar dan wel die uiterst gevoelige testen.
De midstream daarintegen deed bij mij wel zn werk mar ik teste niet voor mn nod...zou je dat ook gewoon afraden in ieder geval die 4 dagen... maar de dipstick is echt niet de beste aanrader voor de eerste test
Hallo, Met de uiterst gevoelige heb ik geen ervaring. Met de andere tests die je 4 dagen voor NOD zou kunnen gebruiken (volgens hun eigen bijsluiter en internet informatie), wel. Zowel de staafjes als de cassettes. En ik vind het helemaal niets! Ten eerste heb ik 4 dagen voor NOD zo'n cassette gebruikt. Die was omo-wit, op de controlestreep na. Ik ging er daarom vanuit dat het niet raak kon zijn deze maand omdat je anders een lichte streep had moeten zien. Op mijn NOD nog eens een test gedaan. Nu een staafje. Daar zag ik héél licht, maar dan ook heeel licht, een streepje in de verte. Dus ik dacht 'hee wacht ff'. Toen heb ik 'n cassette van hun gebruikt en daar 't zelfde verhaal; weer heel licht 'n streepje. Maar een streepje is een streepje. Op aanraden van andere dames hier op 't forum heb ik toen die van Kruidvat 2 voor 5,- gehaald. Die gaf een veel duidelijkere streep. En oja op NOD had ik 's avonds ook nog 'n staafje van zwanger&kids gebruikt die weer helemaal wit was op de controlestreep na. Ik was toen erg geschrokken en dacht dat 't toch mis zou gaan omdat er geen HCG werd gevonden terwijl eerder die dag dus wel. Toen ik de volgende ochtend 'n kruidvat test deed was de streep nu gewoon donker. Gewoon om te kijken of die testjes van zwanger&kids wel goed werken heb ik er 2 dagen na mijn NOD nog één gedaan en die was weer heel licht. Bijna niet te zien. Terwijl dat al 2 dagen na mijn NOD was. Van de 5 die ik van zwanger&kids gebruikt heb, gaven 2 dus een negatief resultaat en 3 een héél licht positief resultaat. En dat terwijl het al op en na mijn NOD was. En zoals ik begon te schrijven, 4 dagen voor NOD test die van zwanger&kids gewoon negatief. Anders dan zij aangeven in hun bijsluiter. Daarna ben ik gestopt met testen. Die van 't Kruidvat was gewoon donker en duidelijk dus was niet meer nodig. Ben totaal niet over ze te spreken. Heb ze ook gemaild dat hun testjes niet werken zoals ze zeggen. Maar misschien moet je wel alleen de 'uiterst gevoelige' nemen en werken die zoals 'n normale Kruidvat test. Anders is het weggegooid geld. Naar mijn mening.
2v5 van de kruidvat is gevoeliger. Ik heb nu op de van de kruidvat een heel licht streepje staan en op de midstream van z&k zo goed als bijna niets. Het is nu 1 dag na mn NOD
ik vind de normale dipstick van zwenk wel fijn. die geeft bij mij eerder een streepje dan kv2v5.. de uiterst gevoelige bleven echter wit terwijl de normale dipstick en kv2v5 al knalde..? de meningen zijn blijkbaar erg verdeeld over deze testen..
De normale van ZenK vind ik ook niks. Heb ik ook gemaild naar ZenK. Heb nu de ultragevoelige besteld, maar vermoed dat die bij mij dan ook niet echt tof gaan werken. Maar dat is nog een 'to be continued' verhaal.
bedankt voor alle reacties. veel uiteenlopende reacties ik ga ze toch maar gebruiken. vind het zonde om weg te gooien. maar dan weet ik wel dat als hij negatief aan geeft dat ik ook een andere test moet gebruiken. groetjes