Positieve testen en HCG 12

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mykelti, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chachake

chachake Actief lid

Feb 12, 2008
    333
    0
    0
    Mykelty, jammer genoeg is de Clearblue met zwangerschapsindicator ook heel erg gevoelig, want ik had er ook eentje met 1-2 zwanger. Dat was 14 dagen na ovulatie. 15 Dagen na ovulatie heb ik bloed laten nemen en het HCG stond maar 11.

Clearblue met indicator is dus uiterst gevoelig. Dan zou ik eerder die zonder indicator nemen, want die is minder gevoelig.

Ik hoop dat je weet wat de oorzaak is dat het vroeg mis loopt. Ik heb het helaas ook al een paar keer heel vroeg voorgehad, dus nog voor je jezelf zwanger kan noemen, want steeds een paar dagen overtijd. Dan zal het embryo wellicht niet goed geweest zijn. Genetisch heb ik geen afwijkingen. Dat was in het verleden al onderzocht omdat ik een zwangerschap heb gehad met trisomie 13. Dat was brute pech.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Oh ja, brute pech...dat zeggen ze tegen ons ook...geloof ik niet meer zo na 4 miskramen... :cool:

Gelukkig dat het nu wel goed gaat bij jou.

3. chachake

chachake Actief lid

Feb 12, 2008
    333
    0
    0
    Mykelty, heb je bijvoorbeeld eens je Progesteron laten prikken. Dat geven ze bij als je er niet genoeg van hebt en helpt de innesteling.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Mijn progesteron is gecheckt op dag 8 na ei en was 36, dat vonden ze ok. Ze willen het niet prikken als ik zwanger ben, terwijl het dan ook te laag kan zijn. Momenteel wachten we op nog enkele testresultaten, maar ik verwacht niet dat daar iets uitkomt.

Ik ga wel wederom vragen om preventieve progesteron, maar in NL wordt er gedaan alsof je overal aan doodgaat....

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Echt, ga naar Gent toe, daar zijn ze er echt niet moeilijk in!

6. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik had 4 weken precies het zelfde, ik teste 4 keer postief met kv en met clear blue met indicator, hij gaf ook aan 1-2 weken met de bloeduitslag bleek dat mijn hormoon maar 8mIu/ml was!!!

zelfs de gyn snapte er niets van, het werd ook een miskraam mijn 7de al!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Pfff, 7 :$ stuks...sterkte meis!

Share This Page