Ik heb een zwangerschapstest van sensitest. Hier staat bij de beschrijving dat je dan al vanaf 9 dpo kan testen. Zijn er mensen die hier ervaing mee hebben?
Het kan, maar mijn ervaring is dat mijn streepjes op de 2v5kv duidelijker waren dan de vroege testen. Ik zou zelf niet meer zo snel heel vroeg testen. Het kan namelijk zijn dat er bij de innesteling iets niet goed gaat en dat je vervolgens alsnog ongesteld wordt. Ik heb dat nu 2 x gehad en neem het risico niet meer.. Veel succes met het maken van je keuze en ik duim voor dat 2e felbegeerde streepje
Ik heb de zwanger en kids gebruikt 2 dagen voor NOD en een heel vaag streepje. Ik zou gewoon wachten tot NOD neemt een heleboel onzekerheid weg. Ik kan het makkelijk zeggen natuurlijk want ik heb al getest, mar het is zo vaag dat je nog twijfel en de kv 2 v 5 test net zo goed als het niet beter is.....
Ik mocht afgelopen vrijdag testen, maar had de zondag ervoor al een heel licht streepje met sensitest, deze werd iedere dag wat donkerder (zie mijn fotoalbum).
Roos: ik vind het onzin, ze vragen meer voor die testen, en die van de kruidvat zijn ook al heel vroeg duidelijk als je zwanger bent.
Sensitest kost geen drol, de dipsticks dan. (1,70 per stuk ofzo) Ze zijn idd wel vergelijkbaar met de kruidvat 2 v 5,- testen.