positieve testen, maar nergens last van

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Angela27, Aug 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angela27

Angela27 Actief lid

Jun 29, 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Hey meiden.

ben op vakantie en een paar daagjes overtijd, heb 4 testen gedaan en bij allen een licht streepje...
    in de gebruiksaanwijzing zegt, ook lichte streepjes positief nieuws.. Alleen ik voel NIETS...
    Wil zoooo graag naar huis om langs mijn huisarts te gaan.. kan nu gewon niet geloven dat het echt zo is...

vanaf wanneer voel je iets dan ?

xxxx

2. Angela27

Angela27 Actief lid

Jun 29, 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    oh ja, ik heb wel ergens last van, nl krampjes in mijn baarmoeder... zoals ongi krampjes :(

3. hoi hoi

nou ik zal zeggen ik had ook nergesn last van tot nu afgelopen zondag morgen kei misselijk en nog eens misselijk,maar goed dat wil niet zeggen voor iedereen he!
    t is ff smorgens en dan vlug wat eten iets licht dan komt t eruit er dan kan ik zo 3a4uurtjes er weer tegen voordat ik weer misselijk word,of ik eet extra iets dat ik moet overgeven daarna heb ik er ff geen last van!

succes met alles, alles maal goed!
    groetjes krulliewullie :D

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik had afgezien van die krampjes in het begin ook nergens last van! Het is wat moeilijker te bevatten dan, maar aan de andere kant...wees maar blij toch?
    Gefeliciteerd heh meid!

5. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    Ik heb ook echt nergens last van, alleen wat krampjes in mijn onderbuik..

mogen tot nu toe in onze handen klappen, maar we moeten nog eventjes, dus.....

gewoon lekker genieten..

liefs Faith

6. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    enneh..

gewoon gefeliciteerd!!!

liefs

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd meid...geniet er van... streep is streep..xxx

8. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik heb alleen kramp gehad in mijn buik (zo erg dat ik bijna flauwviel) en ik ben één week groen en geel geweest van ellende. Verder nergens last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Dus wie weet jij ook niet, ik wens je een goede zwangerschap toe. Gefeliciteerd! :D

9. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
  10. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi hoi, ik zat met hetzelfde, had nergens last van en ging ook nog eens 2 dagen na mijn test op vakantie, ook vaak een ongesteld gevoel gehad, maar sinds 2 weken voel ik duidelijk meer...misselijk van je jewelste dus volgens mij is het per persoon verschillend, maar beginnen die symptomen vaak pas 2 weken na dat je ongesteld moest worden... succes en geniet van jullie zwangerschappen he.. liefs

11. willempie

willempie Lid

Aug 13, 2006
    23
    0
    0
    VERPLEEGKUNDIGE
    HAPS
    ik zit in het zelfde schuitje...

hallo daar..
    Ook ik heb gisteren 3 testen gedaan!!! en alle voorzien van 3 x 2 roze streepjes.Echter wij lopen onder behandeling van een Gyn en die beschreef onze situatie alszijnde dat het niet al te makkelijk zou gaan.Normaal gesproken heb ik een cyclus van 30 dagen alleen viel deze keer mijn eisprong pas op dag 23..(echo bevestigd..)..Nu dag 39..nog nix....ZENUWEN?? Maar heb ik een gewone cyclus met een vreemde eisprong en ben ik nu 8 dagen overtijd of ben ik 2 dagen te laat (eisprong dag 23 +2 weken later voor menstruatie=dag 37.......
    nergens last van..Gister wel zere borsten,maar kan ook spierpijn van sporten zijn...
    Morgen eerst langs poli GYN voor bloedtest..
    Vlgs mijn vriendinnen is het raak??Maar waarom twijfel je dan nog steeds zo......

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik merk er ook weinig van hoor, mijn borsten groeien en ik heb soms wat last van mijn darmen, maar als het hier bij blijft en alles gaat goed, dan teken ik er voor.

13. anomiepje

anomiepje Lid

May 1, 2006
    44
    0
    0
    overijssel
    ik heb hetzelfde, wel veel last van borsten en darmen maar verder ook geen symptomen, wordt hier soms wel onzeker van maar het moet er eigelijk gewoon van genieten!
    Het kan nog komen.

14. Niet meer actief

Ik had de eerste 6 weken ook nergens last van.

Share This Page