Uitslag bloed: geen ei ! En nu ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by 6ok11, Oct 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Uitslag net binnen. Progesteron 2,7 dus te weinig voor een goed ei, zoals verwacht negatief dus. Nu moet ik 1-2 weken afwachten op een menstruatie en op cd 3 naar de gyn ivm een cyste van 5x5 cm.
    Ik heb een hekel aan wachten, en helemaal nu, omdat ik er bijna zeker van ben dat mijn cyste niet verdwijnt met een a.s. Menstruatie en omdat deze cyste er al langere tijd zit, en mijn menstruaties de laatste maanden niet echt heftig zijn. Pfff en dan dat ei nog....ze had het over eventuele medicatie, maar ben hier nog helemaal niet in thuis en dus erg onzeker. . Wat zijn jullie ervaringen hier mee ?
    Al maanden was ik keurig aan het temperaturen , cervix slijm aan het onderzoeken, ovulatie testen aan het doen, en ik wist dat er iets niet klopte, Nu weer helemaal terug bij af. Ik had geen rekbaar slijm, rare temperatuur kaarten etc etc..... Ik zit er echt even doorheen .

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Och meid wat een K situatie.....
    Snap dat et onwijs vervelend is om nu weer te moeten wachten en al helemaal als je zelf weet dat t niets uithaalt.
    Aan de andere kant, ze kunnen je dus wel helpen.
    Hopelijk is t nu een maand extra wachten en grotere kans op een zwangerschap met hulp!!!
    Ik hoop dat je je moed terug vindt.
    Sterkte meis

3. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja echt K.T....wat ik heb begrepen gaan ze niks doen om een eisprong te bevorderen zolang de cyste er nog zit. De cyste die er al tijden zit en al menstruaties heeft overleefd. Maar goed de dokter wil het nog twee weken geven, dus kan niks anders doen dan deze twee weken uit te zitten....en dan , is een operatie aan de eileider de enige oplossing om een cyste weg te halen ??? Want heb gehoord dat dit een pittige operatie is, waar ik gigantisch tegen op zou zien, en wat ook weer maanden uitstel zou geven aan de kinderwens

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Doen ze cyctes middels een operatie??
    Had een collega die hier ook mee liep steeds waardoor ze ook geregeld een time out kreeg van de gyn, maar geloof dat zij geen operatie ervoor heeft gehad..
    kunnen ze m niet lekprikken of is dat veel te kort door de bocht...

Pff nou meid ik leef met je mee... Neem t stapje voor stapje
    En vraag de dokter goed door wat je ermee kunt doen
    Hopelijk is er een andere oplossing nog....?!

5. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ff lek prikken was ook mijn eerste gedachte en de tweede was medicatie of iets waar ik
    Zo'n gigantische menstruatie van krijg dat hij wel moet knappen. Weet niet of t bestaat...ik menstrueer van me zelf best licht, maar ze zeiden dat een cyste er slecht tegen kan . Maar mijn hele cyclus is in de war , deze cyclus al 14 dagen bloed/bruinverlies gehad en zit op dag 23. Om gek van te worden.

6. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    #6 6ok11, Oct 9, 2015
    Last edited: Oct 9, 2015
    Ohja en niet te vergeten dat ik dus voor de zekerheid al 23 dagen met een maandverbandje loop voor het geval er weer wat komt, en dan nog t ergste, al 23 op en aan krampen, buikpijn, steekjes . Ik wil gewoon van die onzekerheid en het wachten breekt me op.

Share This Page