Positieve testen, maar nu wel bloedverlies...Kan dat kwaad?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door DebbyW, 15 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebbyW

DebbyW Lid

8 mrt 2021
    12
    7
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,

Ik ben erg onzeker omdat ik ondanks positieve testen bloedverlies heb sinds gisteren.
    Mijn NOD is morgen en de positieve testen lopen op sinds maandag...
    Ik vind ze alleen nog niet zo heel erg knallen, maar ik weet ook eigenlijk niet meer zo goed of ze ook al wel hóren te knallen rond deze periode?

Heeft iemand hier ervaring mee en wilt die met mij delen?
    Wat denken jullie van de testen?

Ik heb overigens niet echt menstruatie klachten, behalve af en toe wat pijn in mijn lage onderrug.

Alvast super bedankt voor de reacties!

Bijgevoegde bestanden:

2. DebbyW

DebbyW Lid

8 mrt 2021
    12
    7
    3
    Vrouw
    De blauwe testen zijn overigens ovulatie testen.

3. Mamavan123

Mamavan123 Bekend lid

20 apr 2023
    577
    510
    93
    Bloedverlies hoeft niets te betekenen maar dat kan wel. En eigenlijk het zelfde voor je testen. Ik zou nog even door blijven testen en afwachten. Ik duim voor je dat alles gewoon goed zit. ❤️

4. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Het kan 2 kanten opgaan. Ik zie wel stijging in je hcg. Dat is meestal wel een goed teken . Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.833
    8.487
    113
    Vrouw
    Je zit nog voor NOD en je testen zien er goed uit voor die termijn

6. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Mijn testen liepen slomer op dan die van jou, en vandaag toch al 13 weken zwanger :). Had met 6 weken veel bloedverlies (ze dachten toen aan innestelingsbloeding die pas later los werd gelaten). Ik hoop voor jou dat ze mooi oplopen en dat je mag gaan genieten van je zwangerschap. Bijgevoegd mijn oploop om je gerust te stellen wat dat betreft.

Bijgevoegde bestanden:

7. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.113
    113
    Vrouw
    Ik had ook helder bloed verlies bij de 4 en 5 weken. Een flinke veeg bloed. Niet dat het druppelde. Ik was erg overstuur. Tot aan week 7 oud bruin verlies gehad. Het is een onzekere periode. Mijn testen liepen op (ook de weken indicator van cb).
    Enige wat je nu kan doen is testen en afwachten….
    Succes ❤️❤️

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.310
    113
    Vrouw
    Ik kreeg altijd een miskraam helaas met bloedverlies (en helaas ook een bbz). Zat altijd bij de verkeerde 50 procent. Hopelijk jij bij de goede 50 procent!

9. Mamavan123

Mamavan123 Bekend lid

20 apr 2023
    577
    510
    93
    Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina