Hm.. ik heb geen idee joh. De test vind ik wel verdacht. xBlond, heb je meerdere testjes gedaan? En wanneer moet/moest je ongesteld worden? .. misschien over een paar dagen nog eens proberen? (It sucks, I know)
klopt je banner dan wel? Ik bedoel, zit je midden in je cyclus of moet je ongesteld worden. Want dat is nu wel een beetje onduidelijk
In het begin van het topic zeg je dat je vandaag ongesteld moet worden Ja, dan is het niet zo raar dat je bij de dokter negatief test! Die test is gewoon een KV die op ovulatie reageert. Je kunt domweg nog niet zwanger testen nu ...
Ik meende dat ik ongeteld moest worden dus, maar ik heb mijn cyclus ingevuld op deze site en daar staat wat anders, maar volgens mij klopt dat wel ik loop een week voor haha. maar ik snap het ook niet.. ik testte echt positief en bij dokter niet.
Nee, je testte niet positief (althans niet op een zwangerschap). Je testte "positief" op je ovulatie (je LH piek). Zo raar is het dus niet, en het is volkomen normaal dat je bij de HA negatief test op zwangerschap
Oke dankje voor je hulp ik schrok me al kapot haha het was namelijk absolut niet geplant, ben nu net gestopt met de pil. omdat ik echt dacht dat ik zwanger was. Nu eerst maar ff bijkomen want ik snap er niks meer van.
..Ik zou toch maar eens een andere test halen ik vind hem nogal erg duidelijk voor een test die op de ovulatie reageert meestal zijn dit lichte testen. Ik vermoed dat je iets fout heb gedaan met je banner of dat je eerder een eisprong heb gehad succes
Echt een heel duidelijke test hoor. Zo een streep had ik niet eens toen ik een dag overtijd was en zwanger. Wat was de eerste dag van je laatste menstruatie? Als je het toch niet vertrouwd kan je idd een bloedtest vragen of een digitale test halen. Vind het vreemd hoor zo een duidelijke test
Dat is echt geen test die op een ovulatie reageert want daar vind ik m ook echt te duidelijk voor. Ik zou gewoon een digitale test halen van clearblue en dan zie je het zwart op wit.