Hallo allemaal. 10 weken geleden ben ik bevallen van mijn overleden zoontje na 24 weken zwangerschap. Hij was ons 1e kindje. Natuurlijk wil ik zo gauw mogelijk weer zwanger worden en hoopte op een mooie cyclus. 3 weken na de bevalling hed ik een eisprong, gevonden met vruchtbaar slijm en een positieve ovulatietest. 11 dagen later kreeg ik een korte menstruatie van nog geen 3 dagen. Deze ronde alweer bij dag 23. Ik heb al een week vruchtbaar slijm maar geen positieve ovulatietest....Weet iemand hoe dit kan en wat ik hieraan kan doen? Ik vind t zo erg. Het is alsof m'n lijf me op alle mogelijke manieren in de steek laat...En wat moet ik doen? Door klussen en door testen met ovulatietesten of t maar laten zitten. Ik weet t niet meer... Ohja, zwangerschapstest was negatief. Bedankt alvast iedereen.
Wat heftig Simmy van je zoontje . Ik denk zelf dat je lichaam nog weer moet ontzwangeren en dat dit even duurt voor de regelmaat weer terug is. Ik hoop voor je dat dit snel gebeurt!
Jeetje wat heftig, gecondoleerd en veel sterkte! Ik sluit me aan bij de reactie hierboven. Neem anders gewoon contact op met de huisarts, je betaald niet voor niets aan je zorgverzekering toch!!
Heel veel sterkte in deze moeilijke situatie. Het zou kunnen dat je je piek gemist hebt of dat je ei nog moet komen. Bij mij komt ie meestal pas een of meerdere dagen nadat het vruchtbare slijm is opgehouden. Ik zou doortesten EN doorklussen, om de 2-3 dagen. Je kunt ook je temp bijhouden. Op basis daarvan kun je ook zeer goed zien of je een ei hebt gehad ja of nee. Succes