Rommelende darmen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Robynn, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Goedemorgen ladies,

dit is mijn 2e maand dat ik zwanger probeer te worden na het stoppen van de pil.
    Ik ben 3 x eerder zwanger geweest (1x mk), dus weet nog wel ongeveer van hoe en wat.
    Alle zwangerschappen waren binnen 3 maand gelukt.
    Zoals elke vrouw die zwanger probeert te worden, probeer je er zo min mogelijk mee bezig te zijn.
    Wat voor mij persoonlijk soms alleen maar averechts werkt :D
    Ik heb van die momenten dat ik er teveel mee bezig ben..maar soms ook gewoon vergeet.
    Ik merk dat ik toch wel graag zo nu en dan mijn gedachtes wil delen..met andere dames.
    Nu viel het mij op dat ik de afgelopen dagen last heb van rommelende darmen. Wie herkent dit?
    Ik kan mij nog vaag iets herinneren dat ik dat bij de vorige twee ook had.
    Verder had ik niet zo'n last van kwaaltjes, behalve lichte misselijkheid en een te laag ijzergehalte.. dit kwam ook pas later dan de eerste 4 weken..

Achja het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik op het wachtbankje zit. :p

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Rommelende darmen had ik ook. Vorig jaar ongeveer een week voor mijn NOD, niet normaal gewoon. Helaas een miskraam.
    Deze zwangerschap had ik het zo een beetje 2 dagen voor mijn NOD. Heel typisch gevoel en geluid, ik hoopte al dat het raak was want normaal zijn mijn darmen nooit zo luidruchtig!:D

Ik zal voor je duimen dat het raak is!

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Rommelende darmen waren bij mij ook altijd een voorbode, miskraam of niet. Als ik ongesteld werd, had ik dat veel minder.. You never know!

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Maar dus ook echt zo vroeg?
    Het is eigenlijk nog maar een paar dagen na mijn eisprong..

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je darmen worden pas beinvloed door de zwangerschapshormonen als je eenmaal zwanger bent. Dat is dus na innesteling op zijn vroegst.

6. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    hmmm...dat zou wel heel snel zijn...

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik heb sind goster enorm rommelende darmen. Dpgister en vandaag veel lucht ;) en vandaag al 3x naar toilet moeten gaan... Geen idee of ik dt bij vorige zwangerschappen had eigenlijk maar als ik de ervaringen hier zo lees betekend het weinig goeds...

Share This Page