hoi, Ik hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag want ben zooo onzeker... Ik heb nu al enkele maanden achter elkaar een licht positief streepje op mijn testen, maar wordt wel ongi. Het streepje wordt ook niet donkerder, na al die maanden. Weten jullie wat de oorzaak eventueel kan zijn van al die posi testen?? ( heb begin dit jaar vroege mk gehad, zou het daar nog iets mee te maken kunnen hebben mss?) Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord Lies
hoi Lies, het kan niet meer komen van die ene miskraam. Het kan wel zijn dat je vaker bevrucht bent, maar dat het toch heel vroeg misgaat. Overleg het anders eens met je huisarts. Mirjam
dankjewel Mirjam, ik heb alvast een afspraak gemaakt om op controle te komen. Ik vind het alleen een beetje raar, dat ik zelfs nà men ongi een licht streepje krijg heb je daar een verklaring voor? Alvast bedankt, groetjes, lies
hoi Lies, ik weet niet waarom het dan licht positief blijft bij jou, vraag maar eens na bij de husisarts. Laat je het antwoord ook even aan ons weten? Mirjam
ja hoor zal ik zeker en vast doen,heb me al rot gezocht naar dames die dit ook al eens gehad hebben, maar tot hiertoe niemand gevonden, zelfs geen informatie... 20september kan ik naar mijn gyneacoloog gaan, ik hou je op de hoogte nogmaals bedankt om te antwoorden, groetjes lies
hoi, hier een atnwoordje terug. Ben bij mijn gyneacoloog geweest en NIET zwanger Ik had me er ook niet echt aan verwacht. Ze vond het toch wel eigenaardig allemaal, maar het positieve nieuws is dat alles heel goed blijkt te zijn. Ze wist me ook te vertellen dat er een eitje klaar was, dus daar hebben we dan goed van geprofiteerd. Duimen omhoog voor deze ronde dan maar groetjes, lies