Wie heeft er tips of kan vertellen wat ik fout doe? Ik doe ochtends rond 7uur, 15 uur en 21 uur een ovulatietest, maar nog nooit heb ik een positief gehad, ze zijn altijd spier wit! Mijn cyclus varieert tussen 21 en 35 dagen waar door ik altijd op dag 1 van mijn cyclus begin te testen. Aangezien ik nog geen positief heb gehad test ik dus al elke dag voor de laatste 3 manden. Voor de zekerheid gaan wij om de dag toch gezellig naar bed Kan het zijn dat ik geen ovulaties heb? Dokter kan ook niks vinden, geen cyste of pcos. Ik word gek van die testen! Ik gebruikte eerst Kruidvat testen maar dat werd een beetje duur nu 123thuistest dip test
Helaas kan het dat je geen eisprong hebt, dat heet anovulatie. Aangezien ik zie dat je al wel kinderen hebt, zou ik aan jouw arts vragen om met bloedonderzoek je hormonen te gaan monitoren. Kan ook zijn dat die testen niet op jou reageren. Het kan, hoeft niet natuurlijk.
Ik zou inderdaad vragen voor uitgebreid bloedonderzoek om uit te sluiten dat het aan de hormonen ligt. En dan naar de GYN.