haha idd goed dat je het zo ziet... vaak zie ik het ook zo maar ik zit nog ff in een emogolf van een heleboel gedachtes....en huilbuien maar ja die heb je toch al makkelijker als je zwanger bent. ik ben op dit moment bezig met hoe ik het wil na de geboorte. dus idd mijn achternaam. ( dan wil hij het niet erkennen , zijn gemis toch?) of toch maar vader onbekend? geen bezoekrecht en plicht. ( ok erg jammer geen alimentatie) gelukkig wel alleenstaande ouderkortingen enz. dus dat scheelt wel een beetje. geen geruzie over de rug van het kindje. zelf je spulletjes uitzoeken. hm volgens mij wordt de lijst steeds langer. ben een onbewust alleenstaande moeder, je zou er bijna een bewust alleenstaande moeder van worden. groetjes diaan
ja indd. wel raar eigenlijk, want de vader is wel bekend, alleen wil niet erkennen... maar goed.... ik wil ff zeggen dat mijn zoon van maat 56 en maat 62 maar liefst 100! kledingstukken heeft.....! Schoenen en andere accessoires niet meegeteld... Belachelijk? JA! Maar het is heerlijk dat er geen man is die klaagt dat ik weer eens in de stad ben geweest om te shoppen haha. Overigens... heeft ie ook veel gekregen hoor, heb niet alles gekocht.
Haaahahahaha dat herken ik ook wel.. heb al zoooooveel gekocht dat het gewoon ziekelijk is! En dan nog ook veel gekregen... denk wel 3 van die grote intertoys tassen vol ofzo ahaha
alleen de downside van zoveel kleren hebben, is het wassen en strijken ervan (ben ik vandaag achter gekomen) haha 8)
haha ik MOEST strijken, mijn oma hielp me en kon niet geloven dat ik de kleertjes zo hoppa de kast in wilde doen zonder te strijken... haha.
ben dus niet de enige met een kooptik en strijkfobie heb niet eens geteld wat ik allemaal heb maar het is in ieder geval veel! heb alleen al de halve mona lisa collectie :S:S en dan idd over schoenen nog niet eens gesproken! en zelf niets meer in de kast hebben liggen hahaha als het kind er maar goed opstaat toch dames? en strijken? mijn moeder heeft alle kinderkleertjes gestreken want als ik het moest doen had je alleen nog as in plaats van kleren
ik zat ook heel raar te kijken toen ik t moest strijken... die strijkbout is groter dan een kledingstuk maat 56 of 62 maar goed, ik strijk t één keer en daarna alleen als het écht moet... of als ie naar oma gaat op visite haha want als ik aan één ding een hekel heb, dan is het strijken! maar ik denk dat het komende jaar mijn fotocamera standaard in mijn tas gaat zitten, want alle outfits zijn zó leuk, daar moet gewoon een foto van gemaakt worden. ik heb kleding gekregen uit amerika, timbaland jeans, college jackets, sport outfits, adidas, puma, echt te gek voor woorden... maar zó leuk
jaa weet precies wat je bedoeld hahaha mijn moeder strijkt zelfs de theedoeken en toen ze laatst zag dat ik ze gewoon opvouwde en in de kast knalde kreeg ze bijna n rolberoerte hahaha en me eigen kleren strijk ik altijd pas als ik ze aantrek nou die kinderkleren zijn allemaal gewoon te schattig voor woorden! vooral die jasjes en schoentjes zijn het einde! en echt leuke kleren voor meisjes zijn er pas vanaf maat 68 maar daar heb ik ook al genoeg van! heb ontzettend veel kleren van maat 50 tot maat 72 zelfs al hahaha
Pff ik heb ook een kooptic... zooo liefjes allemaal! hihi dacht dat ik met een jongen niet zo erg zou zijn, maar krijg een zoon en hij barst van de kleding hahaha ook al tm maat 74 sommige dingen haha
blij dat ik niet de enige ben die voorzien is tot maat 74 nou ja... voorzien is een groot woord... mij kennende komt er nog heel wat bij
Ja maar toch vond ik jongenskleding veel leuker dan de meisjes kleren! jongenskleren zijn veel stoerder en daar hou ik wel van en voor n meisje is allemaal zo ja weet niet zo poezelig hahaha en bijna allemaal roze :S
als ik een meisje zou krijgen dan had ik haar echt veranderd in een prinsesje en kleding gekocht met héle foute prints... ik zag laatst babyrompertjes voor meisjes met zebraprint en zuurstokroze... echt om misselijk van te worden zo zoet zou ik t maken haha... nu ik een jongen verwacht, heb ik alleen maar stoere kleding ingeslagen, sportwear dat soort dingen... Precies het tegenovergestelde.
Haaaahahaha rainbow wij zijn hetzelfde geloof ik dan vind jij monnalisa voor meisjes zeker ook helemaal geweldig? Als ik een meid had gekregen, had ik haar ook echt ZO zoet met jurkjes gemaakt hahahaha
Monnalisa heb ik een geweldige winterjas van besteld! dat moet ik zeggen hun hebben wel echt leuke spullen hoor! maar als jullie ook zo van dat soort kleren houden moeten jullie eens op www.coccinelle.nl kijken daar heb ik veel kleren besteld want hier waar ik woon heb je eigenlijk heel weinig winkels waar je dat soort kleren krijgt.. en jottum vind ik ook erg leuk hoor..
haha ja daar heb ik dus ook al erg veel besteld voor mijn dochtertje!(nieuwste aanschaf is die beige winterjas van Monnalisa vond m zo leuk dat ik m wel MOEST bestellen haha) en Lollypop in Eindhoven die hebben ook geweldige kleren (en meubels trouwens ook!) en dan heb je de 10 teentjes in Eindhoven en die hebben super leuke schoenen!