nee ook geen contact met de "vader" al doet hij er alles aan om dat wel te hebben voor mij hoeft het niet meer hij is 8 maanden te laat
Als je maar moet dan komt dat vanzelf! is gewoon het oerinstinct van de vrouw en als wij het kunnen kan jij het ook meis!
goedzo meisjes mijn comlimenten. ik ben 12 jaar een allen staande mama geweest als waren de omstandigheden ietsjes anders dan bij de meeste vanjullie. ik heb 1 rgeletje gecopieerd. 8) - als alleenstaande mama, leer je je kind hoe je zelfstandig en ten alle tijden de teugels in handen neemt en moeilijke situaties meester wordt. Je bent immers een voorbeeld voor ze. dit klopt zeeeeeeeeeeeeeer zeker. mijn dochter die vorige week inmiddels 14 is geworden is heeeeeel zelfstandig en een echt mama's kindje tegelijk. we hebben een heel goede band wat menig hulpverlener grijze haren bezorgt omdat ze het syndroom van asperger heeft ( vorm van autisme ) en dus eigenlijk niet zo'n openlijke hechte band kan hebben met mensen. nouja ze doen amar wij hebben het. en we hebben samen de grootste lol altijd vooral als we gaan "klussen" er is bijna niks wat we niet samen kunnen behalve boren dat lukt werkelijk voor geen meter. dan liggen we helemaal dubbel met 2 paar handen en voeten een een boor en een plankie te gieren over de grond. en dan roept ze dingen als wij hebben geen man nodig he mama wij kunnen dat best zelf. ze zijn toch dom of stom. 3 uur later moeten we dan toch maa reenman gaan zoeken omdat gaatje te boren maar dan mag ie weer vertrekken soms vraag ik me weleens af of ik toch niet ergens iets fout gedaan heb in de opvoeding want ze is er nu toch wel redelijk van overtuigd dat een vrouw beter af is zonder man. maarja waarom bewijzen mannen dan steeds zelf ookd at het inderdaad zo is he 8) ik heb inmiddels een behoorlijk foute relatie achter de rug waarvan zij dat al inhet begin zag maar ik zo wezeloos verliefd was dat ik er iets langer voor nodig had. namelijk totdat hij me na 2 jaar dumpte. nu woon ik inmiddels al weer 2 en half jaar samenmet een hele lieve en begripvolle man maar zelfs deze soort heeft zo zijn beperkingen. ik denk dat het 12 jaar alleen zijn je toch een anders soort vrouw maken en ik merk dat dat zo nu en dan toch de kop op steekt. vooral bij mijn dochter heeft het na mijn vorige relatie lang geduurd voordat ze mijn huidige partner vertrouwde. en ikv raagme af of ze dat ooit voor 100 procent zal doen. dus soms vraag ik me welleens af of ik er goed aan gedaan heb zolang alleen te blijven maar meestal kan ik daar volmondig ja op antwoorden. inmiddels zijn we allemaal zeer gelukkig over ons wondertje wat we inmiddels verwachten en zeer bewust gekozen hebben. maar skeptisch tegenover de papa figuur blijven we wel een beetje ja. maar meer in de vorm er niet teveel van te verwachten. en dan bedoel ik dus het 3 keer op een nacht eruit om de kleine te voeden en verzorgen als het huilt en dat 7 dagen per week week in week uit. ennuuh er moet nogal iets geks gebeuren willen mijn dochter en ik dat niet samen op kunnen lossen en elke stap in de goede richting van virendlief is meegenomen niet dan ooohhwww en dan nog het volgende. heel herkenbaar dat vanalles iwllen kopen enzo. ik moet me ook behoorlijk bedwingen 8) want heeft iemand jullie weleens verteld dat er een kans bestaat dat je maar 56 helemaal voor niks heb t gekocht en dat ze 62 misschien maar 4 weken aankunnen. ( als je een beetje een grote baby hebt) als jejezelf dus niet kan bedwingen gooi je dan op de wat grotere maten lady's 8)
Yinte heb met een glimlach je verhaal gelezen.. heerlijk! Ik hoop dat het later tussen mij & mijn zoon ook zal gaan Ben vandaag begonnen met het wassen van zijn kleertjes en pffff ik hoop toch ECHT dati k maat 56 niet voor niets heb gekocht want dan kunnen er 2 tassen vol per direct weg hahaha
da'sprecies waarom ik het ff melde meid. het is zooooo zonde. de eerste 2 maatjes duizenden dingen van te kopen. en het zoooo verleidelijk. 8)
ja dat probleem ga ik dus waarschijnlijk krijgen! eerst krijg je te horen dat je een vroeggeboorte krijgt dus een prematuurtje dus kleiner dan maatje 56 haha ik nog snel veel van maat 50 en kleiner gekocht en nu ben ik ondertussen al 37 weken en madame is behoorlijk uit de kluiten gewassen dus waarschijnlijk zou maat 56 niet gaan passen! zit ik lekker te kijken met god weet hoeveel rompertjes en kleertjes in kleine maten
ja handig he. maar gelukkig wordt het geen prematuurtje. en ja uit de kluiten gewassen dat ken ik. 4 weken maat 62 toen hoppa naar 68. ik dacht na een apar berichtjes vanmensen die 100 stuks maat 56 hadden ingeslagen dat ik maar ff moest roepen voor degene die nog niet zover waren. maar ik snap het wel t'is zoooooo verleiderlijk en ik heb ook welw at dingen al gehaald hoor maar probeer me te beheersen tjah wat jij ermee moet... ik denk hier te koop aanbieden straks. het zijn nieuwe kleertjes die waarschijnlijk nieuw blijven ook. er is vast nog wel een prematuurtje en een alleen stande mama kan ze misschien hard gebruiken voor iets minder geld als dat ze er ind e winkel voor had moeten betalen. zo heeft het nog enig nut. niet dan? yinte
ik zie trouwens op je banner dat het heeeeeeeeeeel spannden aan het worden is voor jou. 8) succes strakkies
Jaaa female bij jou zijn het ECHT de laatste loodjes.. ieieiekkk spannend hihi leuk leuk leuk! En hier ben ik op de helft met het strijken van al zijn spulletjes.. pfff heel gedoe hoor hahaha en hoop dati k er toch wel iets aan mag hebben want het is allemaal zo liefjes!
@ Jsztd jaaa is nu echt spannend hoor! van mij hoeft het nu ook niet lang meer te duren want ze duwt alles aan de kant heb me lever in de verdrukking al hahaha maar ze is nog steeds super druk dus denk dat het nog wel ff duurt @ sam ik zal het hier wel eerst melden hoor @ Yinte een tante van mij is maatschappelijk werkster en die werkt met tienermoeders die er alleen voorstaan dus daar doe ik alles naartoe wat ik niet gebruik (of niet meer kan gebruiken) en die zullen er wel hartstikke blij mee zijn denk ik!
Fantasties topic! Ik zie enkel voordelen in het alleen zwanger worden! MIJN baby enkel MIJN baby *hihihi*
Hahaha heerlijk ja.. al is het natuurlijk niet allemaal rozegeur en maneschijn maar oke Ben jij een a.s. BAM shyness? Wel bijzonder omdat je nog zo jong bent
is inderdaad niet alleen maar rozengeur en manenschijn! want heb er, nu het einde nadert, wel meer moeite mee gekregen moet ik eerlijk zeggen sommige dingen wil je toch met een partner kunnen delen in plaats van je ouders en vriendinnen.. maar het heeft ook wel zo zn voordelen hoor hahaha