Positieve topic! :)

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door rainbow1984, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Jep ik ben een bammertje... of toch hopelijk binnenkort :)
    Zit nu aan mn 3e poging.

En idd ik ben nog jong, maar ik weet dat dit is wat ik wil. Ik zie mezelf niet in een vaste realtie.
    Ik heb mijn soulmate al gevonden en meer heb ik niet nodig. We zijn beste vrienden. Meer heb ik niet nodig... behalve een babytje dan :D

x

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Veel succes shyness!

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Bedankt!

Proficiat met je zwangerschap he meid!

x

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dat is een beetje en ideaal beeld hoor meis. ook de meeste die wel een partner hebben voelen zich regelmatig zo. nog eventjes doorzetten. de laatrste loodjes zijn het zwaarst moet je maar denken. sterkte meid.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Ow dat weet ik ook wel yinte ik weet dat het nu gewoon even een ideaal beeld is wat ik zelf gevormd heb maar ik heb me over de rest heen gezet dit lukt me ook wel hoor :D:D

6. Niet meer actief

Komt goed met ons female :p:p rommelt het nog niet?

Shyness, knap hoor! heel veel succes! bekende donor of?

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    jawel jsztd ik wordt er helemaal gek van hahaha van mij mag het nu wel gebeuren! ben het wachten nu meer dan moe maar ja 'die laten zich niet dwingen he :D die denkt natuurlijk toen ik wou komen (32 weken zwanger weeenremmers e.d. gehad) mocht het niet en nu wil ik niet meer :p eigenwijs he precies haar moeder hahaha maar het is nu flink aan het rommelen ben al van alles "kwijt" zeg maar ;) maar wil gewoon niet doorzetten haha

8. Niet meer actief

Hahahahaha ze heeft nog groot gelijk ook :p die blijft lekker zitten tot 42 weken en dan kan je gaan opwekken ;) hihi grapje meid!

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha ja dat zie ik dus ook gebeuren! maar ben dus al bijna in staat om iemand van straat te plukken om de weeen op te wekken :p:p nee geintje hoor zover zal ik niet gaan hahaha ben wel aan de frambozenbladthee en heb vandaag zelfs een ananashart gegeten! nou en daar wordt je dus niet blij van! maar ja ik zie wel waneer ze komt hoop alleen dat ze me niet meer te lang in spanning laat zitten ben zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet :D

10. Niet meer actief

jaaa pff dat snap ik! spannedn hoor.. heb je eigenlijk ook een 3d echo gehad?

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    jaa die heb ik zeker gehad! in helmond staat op me hyves stuur je het adres wel ff prive door kun je ze zien :D:D

12. Niet meer actief

ik ook in helmond! bij kijknou? jack? leuk he! :D

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja klopt bij kijk nou haha was wel echt n leuke man hoor! vond echt dat ie er leuk bij vertelde enzo! dus was n super leuke ervaring haha

14. Niet meer actief

jaaa jack is super! ben 4keer bij hem geweest en als ik ooit nog zwanger word ga ik er zeker weer heen!

15. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    het hoeft ook niet altijd zo te zijn dat een relatie niet goed is als je alleen gaat bevallen....
    Mijn man was in Afrika toen onze dochter werd geboren, maar we hielden heel veel van elkaar! En nogsteeds, nr2 is onderweg

16. Niet meer actief

Nee oke maar daar gaat dit topic ook niet over

17. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja Female, ik zou ook supernieuwsgierig zijn hoor.
    Misschien kun je nog wat op en af lopen op de trap?
    En lekker pikant gaan eten!

18. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Waarom niet? Het heet toch alleen en zwanger? Ik was alleen en zwanger....ik ben zonder een man erbij bevallen en heb de eerste 4 maanden onze dochter alleen opgevoed, dus ik denk dat ik wel kan mee praten over hoe het is om alleen te zijn in die tijd....

maar in het eerste bericht werd geschreven dat je alleen maar alleen gaat bevallen als er daarvoor een breuk in je relatie is geweest.
    ik wilde hiermee alleen maar aangeven dat dat niet altijd het geval is.

19. Niet meer actief

ja oke maar, tot nu toe in ieder geval, zijn het allemaal ECHT alleenstaande moeders.. dus niet meiden die weten dat over 4 maanden hun man terug komt om samen mee de zorg te hebben over het kindje..

20. Niet meer actief

Ik neem tenminste aan dat veel van de genoemde punten zoals:

- als alleenstaande mama, leer je je kind hoe je zelfstandig en ten alle tijden de teugels in handen neemt en moeilijke situaties meester wordt. Je bent immers een voorbeeld voor ze.
    - in je eentje zijn naam/kamer/kleertjes uitzoeken
    - Je kunt zelf een mooie naam verzinnen, je hoeft het niet met iemand eens te zijn

etc. etc.
    niet van jou van toepassing zijn bijv... niet dat je niet gezellig mee kan
    kletsen erover ofzo, bedoelde het niet hatelijk :)

Deel Deze Pagina