Positieve topic! :)

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by rainbow1984, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hahaha tsja.. hoe boos sommige worden als ik dit zeg, maar het wil TOCH wel iets zeggen over die mannen hoor ;)

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    er zit absoluut n patroon in ja hahahaha en wat andere daarvan vinden maakt me niets uit ik weet wat ik zie ;)

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Ik wil tegen alle dames die alleen zwanger en zijn zwanger zijn, dat ik het heel knap vind hoe ze het aanpakken. Ik weet niet hoe ik het zou doen, als ik alleen en zwanger zou zijn.. Maar tja dat weet je nooit van te voren he...

Soms heb ik het gevoel, dat ik alleen op bed wil liggen, niemand die zeurt en me helemaal niet begrijpt als ik op sommige dagen zo reageert. Noem maar op...

Maar ik moet wel heel eerlijk toegeven, dat ik me man niet kan missen.. Hij doet alles, de was, huishouden, de kids, koken etc etc. Naast zijn 40 uur baan...En ik kan nu niks, zwak, ziek en misselijk.. Dus ben toch blij dat ik me mannetje heb..

Hey Dames knap werk van jullie.... :thumup:

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Inderdaad een patroon op te merken.
    Ik zal het degene zijn die jullie het langste op het resultaat doet wachten :evil:
    Dat het maar gauw 1 april is!

Nog een vraagje...
    Hebben jullie al een naam?
    Zoja geven jullie de baby een NL naam of neem je iets anders?

5. Niet meer actief

Ik heb een naam en ja die is wel Nederlands.. (tenminste of die van oorsprong NL is weet ik niet.. het is geen JAN ofzo hihi) maar t is ook geen echt buitenlandse naam

Wat wil jij met de naam denk je?

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik weet het nog niet zo goed, ik dacht aan een moderne arabische naam die niet zo heel erg zwaar klinkt zoals bv Lina, want ik vind ook dat het een beetje bij de familienaam moet passen.
    Voorlopig heb ik enkel nog maar meisjesnamen in mijn hoofd omdat ik ergens een voorgevoel heb dat het een meisje gaat zijn :)

7. Niet meer actief

Okee dan :D maar waarom arabisch? Je ex is van de antillen toch?

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Nee das die van Lola, mijne is marokkaans en ik ben zelf een halfje tunesisch.

9. Niet meer actief

Oooh ja klopt hihi sorry :D
    Maar dan zou ik een moderne arabische naam ook wel t mooist vinden denk ik ja :) want heb je zelf ook een buitenlandse achternaam of dat niet?

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ja ik heb zelf ook een buitenlandse familienaam.
    Dus ik wil wel dat het een beetje matcht :-D
    Female precies nog niet gezien vandaag, zou het zover zijn?

11. Niet meer actief

Nee denk t niet, geloof dat ze vanochtend nog op MSN was en las dat ze vanmiddag nog gekrabbelt heeft op hyves (ik was ook benieuwd en heb net ff gespiekt hihi)

En ja dat wordt een mooie match dan :D je krijgt vast en zeker een supermooi halfje... halve mocro kindjes zijn sowieso altijd heel mooi vind ik !

12. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik heb van die supergrappige krullen en mijn ex heeft van die mooi donkerbruine ogen (bijna zwart zelfs) ben echt benieuwd :-D

Wel wel die meid van female houd haar wel in spanning seg!

13. Niet meer actief

Oee ja ben ook benieuwd :D mooi donker kindje :D
    En jaaa dat half turks dametje is erg opstandig NU al hihi

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Female is spoorloos?
    Zou haar kleine meid zich gemeld hebben?

15. Niet meer actief

Dat zou inderdaad best eens kunnen ik zal haar hyve eens checken..

16. Niet meer actief

JAAAAAAAA Haar dochtertje is geboren :D:D:D

Jayla!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Female, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Jayla!!!

18. Niet meer actief

Hoe maak je tekst eigenlijk rose of blauw? :oops:

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Als je op nieuw antwoord klikt zie je boven het tekstvlak verschillende opties waaronder Letter kleur. Hier kan je een kleur selecteren.

Maar als je net als ik gewoon in het vakje onder het onderwerp reageert heb je die mogelijkheden niet.
    Dan kan je voor roze [color = violet] tekst [/color] intypen en voor blauw [color = blue] tekst [/color]
    Maar dan zonder spaties!

20. Niet meer actief

jippiee gelukt

Share This Page