Ok we rekenen op je, tenzij ik een meisje krijg dan hebben we eentje voor Luca en voor JsztD haar mannetje. Wat betekent Jayla eigenlijk Female? Het is een engelse naam juist?
Oeeee Lola.. spannendddd meiden en jongens loopt hier lekker tegen elkaar op! GEZELLIG! Hebben we in ieder geval allemaal altijd een leuke schoonmoeder voor ons kind
Lol ja das waar, en jullie die de mannetjes opvoeden, zorg maar dat ze geen vb aan hun papa's nemen... Nog 2 weekjes en ik zou normaal gezien het geslacht moeten weten, ik ben zoooo benieuwd.
Ooooh Sam ik ook ! Ga je extra echo laten doen? En nee mijn zoon ZEKER niet... als die zover is dat die denkt sex te moeten hebben kan die daar ook ff bij stilstaan en mocht het zover komen wordt die toch echt papa of die nou wil of niet !
Nee geen extra echo maar hier in Belgie krijg je om de 4 weken een echo dus...8 weken, 12 weken, 16 weken, 20 weken etc en vanaf 32 weken krijg je er eentje om de 2 weken. Best wel leuk vind ik. Nog 2 dagen , woensdagnamiddag mag ik gaan. Ben zo zenuwachtig, ik ben benieuwd naar wat ik ga te zien krijgen, of het goed is gegroeid enz.
Woooww ja echt he? Hahaha ben zoooooo nieuwsgierig naar mn kereltje en zooo nieuwsgierig wanneer de bevalling zich aandient haha
Ja Xandra wees blij dat de communicatie nog vlot verloopt. Ik heb gisteren weer een scheldtirade over me heen gekregen, ik heb de hele dag gehuild, de hele dag gestresst, zelfs niet geslapen. Maar vandaag heb ik een echo dus dat maakt mijn dag goed, ben opgetogen maar ook zenuwachtig of alles in orde zal zijn enz. Moet er in de namiddag heen, hopelijk zien we het geslacht, dan kan ik EINDELIJK gaan shopppen !
Sam spannend spannend laat je ons wel weten of er een kleine prins of een kleine prinses in je buik zit?
Sam, spannend zeg! Ben benieuwd! Over communicatie gesproken, ik heb nu op zich een "redelijk" contact met mijn ex. Hij laat duidelijk zien dat hij er wel voor de kleine wilt zijn! Ook al vertrouw ik dat niet, want ik weet dat elk moment het anders kan zijn. Hij wilt mij geld geven voor de kleine, maar heb hem er voor bedankt... Heb wel gezegd dat ik een spaarrekening voor die kleine ga openen en dat hij daar dan geld op kan storten als hij wilt... Maar ik wil zijn geld niet... Ook liet hij me hard lachen dat hij bij de bevalling wou zijn, heb hem duidelijk gemaakt dat dit dus NIET doorgaat, want ik wil hem niet als stressfactor bij mijn bevalling. Ook vind ik het nogal intiem en dat wil ik niet met hem delen. Hij wou ook het kindje erkennen, heb hem aangegeven dat ik daar nu niet eens over na wil denken, omdat ik hem niet vertrouw en ik niet eens zeker weet of wij tegen de tijd dat ik beval nog contact hebben... En ik kreeg niet eens een scheldkanon over me heen. Verbazingwekkend, maar des te meer reden om het NIET te vertrouwen! hahaha!
Ooooooooh je voorgevoel klopte Sam! GEFELICITEERDD! Hihi dus je meisje is al uitgehuwelijkt aan mijn zoon he.. dan weet je dat