Cyclus na nacurretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbelgeluk, 30 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.197
    12.210
    113
    Begin september had ik een miskraam, na 2x cytotec en veel bloedverlies dacht ik dat ik daar een streep onder kon zetten (ik was schoon verklaard door arts na echo). Ik had 1,5 weken terug een positieve ovulatietest (die negatief is geweest) en ik voelde de eisprong. Helaas had ik een dag na de eisprong weer heel veel bloedverlies en na een extra controle bleek dat ik toch nog helemaal niet schoon was en moest ik afgelopen vrijdag meteen door voor nacurretage.

Nu vraag ik mij af hoe mijn cyclus dit verder zal oppakken. Normaal zou mijn menstruatie morgen starten, tenzij ik zwanger was geweest. Mijn temp is nog hoog, maar de curretage heeft mijn baarmoeder schoon gemaakt. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

2. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Bij mij heeft het na curretage zeker 6 weken geduurd voordat alles op gang kwam.
    Hopelijk duurt t bij jou minder lang

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.197
    12.210
    113
    Dank voor je reactie. Was de curretage bij jou direct na je miskraam, of had je daarvoor ook al een cyclus gehad? Ik heb al een menstruatie gehad, maar dit heeft er niet voor bezorgt dat alles schoon was geworden.

4. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Nee bij mij liet helaas niks los na weeën en alles. Heb ook nog ruim 4 weken positief getest.

Deel Deze Pagina