4 weken na controle curretage ineens al ongesteld?zonder ei!

Discussie in 'Miskraam' gestart door anoniempjuh, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wie kan mij helpen?

Gisteravond had ik een klien beetje bruin verlies, dacht dat dit gewoon nog een verlaat restje was van de curretage, maar vandaag gaat het gewoon door en zat er ook wat rood bij, het lijkt dus op menstruatie maar 2weken geleden had ik mijn controle bij de gyn en toen was er nog niks te zien van een ei, het kan dus nooit dat ik nu 2 weken later al een eisprong heb gehad EN ook al ongesteld ben...snap er dus niks van.
    Ongesteld zonder eisprong!
    en t is weekend dus ik kan ook niet bellen.
    Maar omdat ik van mijzelf hele lange cyclussen heb gebruikte ik clomid om de eisprong op te wekken, ik moest nu me eerste menstruatie afw88 en dan op de 3e dag komen voor een echo en weer beginnen met die kuur, das dus maandag......gaat dan druk worden maandag haha.
    Maar het lijkt me gewoon sterk dat ik nu al echt ongesteld ben, juist ik die altijd lange cyclussen heeft...en dan nu ineens met 4weken terwijl ze zei dat het wel 6-8weken zou duren...

heeft iemand hier ervaring mee?

2. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Tja, dit is inderdaad niet te volgen.... :confused:
    Ik zelf had een week na mijn miskraam een een positieve ovulatietest. Ik deed die test omdat ik dacht te voelen dat ik een eisprong had. (vruchtbaar slijm) Toch ook zo'n raar verhaal. En het kan niet van het evt. HCG hormoon zijn geweest want mijn zwangerschapstest wees negatief uit.

Vreemde verhalen...he? Ik ben benieuwd wat jouw gyn er van zegt.

Gr. Lola2.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Super juist toch! Lekker een korte cyclus! (alleen dat ei is wel vreemd!) Maar je lichaam is weer op gang!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik had na mijn mk een echo die uitwees dat mijn ei onderweg was. Alleen volgens de gyn duurde het nog minimaal 15 dagen voor mijn ongi zou komen. ik was na 11 dagen ongesteld. Ik begreep er ook niks van omdat mijn gyn zegt dat dat niet kan.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden bedankt voor jullie reacties.

het rare is ik ben nu niet meer ongesteld!
    snap er nu helemaal niks meer van, heb wel even aan een innestelingsbloeding gedacht, maar dat lijkt me ook erg snel.
    dan zou ik dus een week na de controle al een eisprong hebben gehad, moet dat ei wel ontzettend hard gewerkt hebben!
    Vind het maar vaag allemaal!

Maar jeetje ik zie dat 2 van jullie al 3mk hebben gehad, wat erg zeg!maar nu zijn jullie beide weer zwanger, geweldig!wens jullie veel geluk in deze zwangerschap!

liefsss

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    innestelingsbloeding kan het ook altijd geweest zijn. Je weet het niet. Het enige wat je kan doen is afwachten.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vreemd zeg!
    Na mijn curretage kreeg ik ook de eerste cyclus vreemde bloedingen! Na mijn eerste menstruatie niet meer! (die kwam na 35 dagen)
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en wat ik nog meer hoop is dat er idd een kindje heeft ingenesteld en dat die bloeding daardoor kwam!

Dank je trouwens! Ik vind het zwanger zijn nog steeds echt en genieten doe ik nog steeds minimaal! (schrik zit er goed in! Misschien dat ik na de 20w echo echt kan genieten!)

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    De gynaecoloog kan niet altijd alles zien hoor. Misschien zat je ei verstopt ;)?

In mijn geval had ik na mijn MK een controle bij de gyn. Zij zei ook dat er nog geen ei aan het groeien was. Precies twee weken later werd ik ongesteld. Heel raar dus... :(

Groetjes en succes!
    Josien

Deel Deze Pagina