Wanneer mag je weer prikken? Ik hoop dat het mooi verdubbeld.1 enkele waarde zegt niet zoveel,maar hij is wel laag voor 6 dagen overtijd.Dat geeft niets,als het netjes verdubbeld.Ik duim mee.
Maandag moet ik weer We zullen zien M'n startwaarde was 8 en de gyn focuste er vooral op dat het binnen een week sterk is verdubbeld. Ik heb zoveel emoties gevoeld de afgelopen paar dagen, dat ik nu maar gewoon af ga wachten zonder me te druk te maken
oh wat goed zeg !!! gefeliciteerd en toch lekker het weekend in het bloedonderzoek klopte dus gewoon niet er moest wel iets aan de hand zijn.
Kan me helemaal voorstellen dat je in shock bent! Maar GEFELICITEERD!!! Ik hoop zooooo voor je dat je maandag weer een mooie uitslag krijgt! En dat alles goed blijft gaan, het is je gegund!
Meid wat fijn gefeliciteerd! Hopelijk een mooie verdubbeling maandag. Voor nu hoe het ook lopen gaat je ben zwanger!
Gefeliciteerd!! Wat bijzonder dit. Moed houden, positief blijven en probeer je niet gek te laten maken door tabellen, verdubbelingen van hcg enz.enz. Die marges zijn zo ruim en ieder lichaam en zwangerschap is anders. Probeer te genieten!
Heel bijzonder dit. Wat een achtbaan van emoties voor je en wat fijn dat je toch zwanger blijkt te zijn. Gefeliciteerd! !!
Ik heb ook alles meegelezen... GEFELICITEERD met je zwangerschap en hoop dat het gwn goed gaat en je kunt gaan genieten 😃
Bedankt allemaal! Wat een lieve berichtjes heb ik gekregen in dit topic, wow! M'n lichaam is volledig van slag door alle verdriet en stress (en de hormonen). Hartstikke gezwollen ogen van al het huilen, bijna niet geslapen sinds woensdag, darmen zijn totaal van slag en ik werd gisteren wakker met een joekel van een koortslip. Ik moet denk ik maar eens een beetje uit gaan rusten
Probeer inderdaad even je rust te pakken. Een zwangerschap zorgt vaak ook voor lage weerstand en je had de afgelopen dagen ook nog veel stress door dit gedoe. Beentjes omhoog (voor zover dat kan) en even niks doen. Tijd voor jou, voor jezelf!