Goedemiddag, Ik ben alweer ruimn 2,5 jaar bezig met zwanger worden helaas zit het er niet echt in en lopen we daarom sinds kort in de MMM. Mijn vriend zijn zaad is heel slecht, van het tweede onderzoek horen we de 19de de uitslag (tevens mijn NOD). Dan horen we of het toch nog mogelijk is om IUI te doen, of dat we gelijk starten met IVF waar de arts nu vanuit gaat. Maar toen, ik heb eigenlijk nooit voor me NOD getest. Het plan was altijd op maar dat haalde ik nooit. Maar nu, gister begon het met een klein lijntje op de kruitvat 2 voor 5 euro test, en vandaag weer. Maar omdat ik veel lees dat die zomaar lijntjes geven heb ik een kruitvat early test gedaan. En ik zie een plusje maar wel lastig op de foto te krijgen, weerspiegeling van dat schermpje. (trouwens nog niet getest met ochtend urine steeds midden op de dag) Ik weet dat het nog alle kanten op kan, en ook dat het waarschijnlijk niks is, maar stiekem is er hoop. Alvast bedankt voor het turen!
jheeehh, ik ben dus niet gek. Deze testen geven zeker ook valse streepjes? Dank jullie wel voor het kijken! NU wordt het maar afwachten, dank jullie wel
Op de 2v5 kan ik hem niet zien maar ik zie wel duidelijk een + op je andere test! Ik heb alleen geen ervaring met die early testen van het kruidvat! Ik hoop het echt voor je! Wat zou dat fijn zijn! Morgenochtend even met je ochtendurine testen!
Op de eerste zie ik niks, maar op de tweede toch best duidelijk te zien. Een voorzichtige gefeliciteerd en hoop dat ie over een paar dagen mooi opgelopen is
Mogelijk wordt je niet gek Ik zie ook iets En dat 4 dg voor NOD...hopelijk dan opgelopen. Spannend hoor
Abb, wat moet jij aan het stuiteren zijn van spanning vandaag hihi; zou toch GAAF zijn als het gewoon raak is?? Ik duim dan ook van harte voor een mooie oploper! Succes met duimendraaien en we hopen met je mee!