Wat hou je aan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by 2009lisanne, Jul 11, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

Feb 19, 2010
    1,437
    1,465
    113
    Female
    twente
    vraagje. 1 mei gestopt met de pil. Normaal ongesteld geworden.
    Daarna na 28 dagen en nu 32 dagen. Welke kun je het beste aanhouden kwa eisprong?
    Ik wil geen ovulatietesten gaan doen omdat er dan erg veel druk op komt te liggen bij mijn man.

En dan nog een vraagje?

Dames vraagje. Maandagavond en gisteren was mijn menstruatie weg. Vandaag ook tot vanmiddag. Ineens weer terug en nu weer over.
    Wat reken ik nu als laatste dag van de menstruatie.

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Je laatste dag is niet zo van belang, je eerste dag wel. Die reken je als cyclus dag 1. En wat betreft ovulatietesten, je kunt t toch privé houden dat je die gebruikt?

2009lisanne likes this.
  3. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

May 7, 2018
    528
    392
    63
    Female
    Mijn man wist ook niet dat ik ze deed. Ik gebruikte ze dus stiekem.

Waar je ook op zou kunnen letten is rond je eisprong veranderd je afscheiding. Deze word dan dun en je kan er draden van trekken. Dat betekent dat je dan in je vruchtbare periode zit. Gemiddeld valt je eisprong ongeveer 2 weken na je eerste menstruatiedag, maar kan ook eerder of later zijn. Bij mij was dat bijvoorbeeld tussen dag 15 en 17 in maar dat verschilt per persoon uiteraard.

2009lisanne likes this.
  4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

In het ziekenhuis houden ze altijd de eerste dag aan dat je helder rood bloed verliest als dag 1 van je cyclus.
    Ik hou dat ook altijd gewoon aan.

Wat betreft je onregelmatige cyclus...ik zou gewoon tussen beide mogelijke eisprongen het gezellig maken.

2009lisanne likes this.
  5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

2009lisanne likes this.

Share This Page