Hello, Ik heb al een paar keer bruin verlies gehad: gebeld naar VK en dit kan absoluut geen kwaad. Toch tussentijdse echo laten doen op mijn vraag (werk in ZH en is dus gemakkelijk als personeel om er ergens tss te glippen) en alles was heel goed. Op 10 weken was CRL 3,1 cm en de beentjes wipten op en neer. Zelf heb ik bij heel harde stoelgang en bij het drukken dus telkens wat licht rood bloedverlies, maar dit is bij het afgeven en gaat nadien wel over. Als ik "normale" stoelgang heb, is er geen rood bloed te zien. Wrsch bij het drukken knapt er ergens een heel klein vaatje. Dus bruin/rood bloed is zeker niet altijd negatief.
Hier afgelopen zondag bloedverlies gehad (met afvegen, helder rood) maar ze willen nog geen echo maken omdat de kans een zichbaar hartje klein is. Ze zeggen, als het nog een keer gebeurd krijg je een eerdere echo.. Vind het een beetje vreemd, wil gewoon weten of alles goed zit. Neig er bijna naar om te zeggen dat het nog een keer gebeurd is zodat ze het willen controleren!
Ook ik vandaag bruinverlies gehad (vandaag 6 weken zwanger). Schrok me natuurlijk rot en direct met arts gebeld. Op aandringen mag ik vrijdag komen voor een echo. Hoop dat er dan wel iets te zien is. Overigens had ik ook bruinverlies bij mijn eerste zwangerschap. Verloskundige zei toen dat het geen reden was om je zorgen te maken. En dat klopte, want mijn dochtertje is nu bijna 1 jaar!
Ben "blij" te lezen dat er meerdere last van hebben. Heb het nu 3 keer gehad en elk bezoek aan het tiolet houd ik mijn hart weer vast. Op onze trouwdag toen ik ruim 12 weken was gebeurde dit voor het eerst. Dit is morgen 2 weken en gelezen en in die tussen tijd 2 keer weer gehad. Schrikken is het wel maar als je weet dat je kindje het goed maakt is er niet veel om je druk over te maken