Hallo allemaal, Vandaag ben ik weer bij de gyn geweest en met de controles was eigenlijk alles wel goed maar er zat een spoortje eiwit in mijn urine. Nu vroeg ik me af wat dat inhoud en of daar risico´s aan zitten omdat ik dat helemaal niet gevraagt heb en ik net op de kaart zag bij eiwit in urine daar stond bij een spoortje. Wat moet ik me daar bij voor stellen zijn er meerdere die zo vroeg in de zwangerschap een spoortje eiwit hebben en kun je daar iets tegen doen? Ik wilde morgen de gyn wel bellen maar ik dacht laat ik het hier ook eens vragen misschien valt het reuze mee en is er verder niets aan de hand. Gyn heeft er ook niets over gezegt verder. Ook vond ik dat de baby weinig vruchtwater had maar daar moest ik me nog lang niet druk om maken omdat de baby ruimte genoeg heeft en echt genoeg vruchtwater had. Op de echo die ik mee heb gekregen vond ik het toch wel heel weinig maar dat kan natuurlijk ook een moment opname zijn natuurlijk. Ach ja zal me waarschijnlijk om niets druk maken maar dacht vraag het gewoon even hier, Dank jullie wel alvast voor jullie antwoord. Liefs, Kappie
Een spoortje eiwit is normaal, en geen reden tot zorg. Bij een blaasonsteking zit er enorm veel eitwit in, dit wordt dan ook infectie genoemd. Ik heb tot nu toe elke keer een spoortje en is niks aan de hand. Terwijl ik normaal gesproken wel 1x per jaar in het ziekenhuis lig met nierbekkenontsteking. Kortom niks om je druk over te maken.
Dankje wel mm7 dan hoef ik er morgen ook niet voor te bellen. In mijn vorige zwangerschappen heb ik het nooit gehad maar elke zwangerschap is anders natuurlijk. Jij gefeliciteerd met je 2lingzwangerschap leuk 2baby´s in 1x.
een spoortje eiwit kan er al in zitten vanwege een beetje afscheiding en dat vruchtwater zou ik me niet zoveel zorgen om maken als zij zeggen dat het genoeg is, zal het echt wel genoeg zijn hier sta ik juist onder controle vanwege te weinig vruchtwater maar omdat het niet telkens minder wordt, hoef ik me daar niet al te veel zorgen over te maken
Heb bij mijn dochter ook wat minder vruchtwater gehad en stond inderdaad de laatste weken ook onder controle vandaar dat ik daar nu zo op gefixeerd ben denk ik, maar inderdaad we zitten nog zo vroeg in de zwangerschap dat het altijd nog meer kan gaan worden. ben nu 15w3d van de 3de en heb ook bijna geen buik de gyn vroeg al waar ik de baby verstopt had haha maar dat maakte me een klein beetje onzeker toen ik de foto zag en zo weinig zwart zeg maar om de baby heen. Maar ze vertelde ook dat de 20weken echo al die dingentjes aan het licht brengt en dat ze vanaf 20 weken ook meer naar dat soort dingen kijkt omdat het nu nog zo ineens meer kan worden met het vruchtwater. We wachten gewoon rustig af en 20september gaan we weer naar de gyn en 27 september naar de 20weken echo kijk er nu al naar uit. Succes Black eyed girl hoop dat het vruchtwater niet minder word en dat de baby gewoon goed blijft groeien.
Thanks Kappie Kleine groeit juist te goed, wat dus erg vreemd is in combi met het weinige vruchtwater. Maar gelukkig hoef ik niet meer zolang
Jeetje dat is inderdaad effe anders als normaal super groeien met weinig vruchtwater. Maar dat is ook wel fijn. Gaan ze nog eerder inleiden ivm minder vruchtwater? Of wachten ze tot ze zichzelf aan dient? Mijn dochtertje was wel goed op gewicht ook maar daar was het pas later in de zwangerschap dat het echt minder werd toen ik ruim 36weken was. Ze hebben me toen laten lopen omdat het wel weinig was maar niet te weinig en omdat ze het nog goed deed. Voor jou schiet het ook al lekker op succes straks met de bevalling lekker genieten straks van je kleine meid, kijk nu alweer uit naar de volgende afspraak bij de gyn weer even in mijn buik kijken hoe het ervoor staat...