Positieve verhalen gezocht.. Bruinverlies 12 weken..

Discussie in 'Miskraam' gestart door mavi derya, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ben vandaag 12.2 wk zwanger 3 weken geleden een goede echo gehad gisteren het hartje gehoord bij de vk.. En nu opeens bruinverlies.. Ik zit helemaal in de stress ik mag morgen middag nog een keer naar het hartje luisteren maar ik kan nu ook wel wat positieve verhalen gebruiken..

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou hier dan een positief verhaal. Bruine afscheiding is oud bloed, dus het kan best zijn dat er een vaatje is geknapt. Ik heb tot 16 weken bijna dagelijks bruine afscheiding gehad, en tot 30 weken zelfs bloedverlies bij beide zwangerschappen. En 2 gezonde kinderen op de wereld gezet!

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    heb je toevallig seks gehad, of harde ontlasting?

ik had ook met die periode ongeveer in ene wat bruinverlies.. niet veel en kwam door geslachtsgemeenschap!
    wel fijn dat je morgen naar het hartje mag luisteren!!
    en denk er aan.. bruin verlies is niet zo erg.. is oud bloed!

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wel gemeenschap 2 dagen geleden en vanmorgen harde ontlasting.. Ik hoop zo dat alles goed gaat.. Ik heb het net vandaag op mijn werk verteld..

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Eoelang duurde bij jullie het bruinverlies?

6. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Hier ook vanaf 9 weken regelmatig eens wat bruin en zelfs bloedverlies. Bleek uiteindelijk van een lage placenta... Weet je al meer?

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    We zijn gisteren nog een keer bij de vk geweest om het hartje te luisteren die doet het prima! Het bruinverlies is nog niet helemaal weg maar wel minder.. Waarschijnlijk kwam het van get persen door de obstipatie..

8. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    ha, super, goed nieuws!!! Het is toch altijd schrikken he als je bloed ziet tijdens de zwangerschap... nog veel succes!!

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Gelukkig!!! Wou al positief verhaal posten maar is gelukkig niet meer nodig. Ik heb zelf bij eerste zwangerschap tot 16 weken helderrood bloedverlies gehad. En dat jongetje is nu door ons huis aan het stuiteren.

Deel Deze Pagina