Zoals met titel heb ik op valentijnsdag een miskraam gehad. Ik baal hier erg van maar ja je kan de natuur niet tegen houden. Ben nu een week later en ben niet helemaal leeg. Ik heb nu pillen gehad die ik moet inbrengen. Mijn vraag was doet dit erg pijn? Ik ben heel bang voor de pijn. Wie heeft deze pillen ook gehad en viel het mee? Ik durf ze nog niet in te nemen. Graag jullie ervaringen.
Ach meis wat vervelend; ik heb twee jaar geleden ook op valentijnsdag een mk gehad. Qua inbrengen doen de pillen (natuurlijk) geen pijn. Bij mij kwam het 20 minuten later op gang en ja dat deed wel erg zeer. Je baarmoeder gaat toch samentrekken, zoals met een menstruatie maar dan erger. Deed je mk pijn? Zoiets is het, maar dan voor het laatste restje. Ik vind het zelf mooi om door de fysieke pijn ook afscheid te kunnen nemen van het kindje. Je maakt het bewust mee en uiteindelijk voelt het meestal ook als opluchting dat het voorbij is. Als het kindje/slijmvlies eenmaal los is, zal ook de pijn verdwijnen Neem ze 's avonds in, samen met pijnstillers (naproxen of feminax) en sterkte.
Geen ervaring mee aangezien het bij vanzelf allemaal op gang kwam (duurde totaal 3 weken) Maar wil je wel even sterkte wensen, hopelijk valt het je allemaal mee!
He bah, wat vervelend meid! Ook nog eens op valentijnsdag. Ik heb 5 weken geleden ook de pillen in moeten nemen. Inbrengen is heel makkelijk. Hierna ga je inderdaad erge weeen krijgen en dat doet best zeer ja. Ik heb het s'avonds ingebracht en ondanks een hele pijnlijke buik heb ik toch nog wel iets kunnen slapen. De volgende ochtend kwam het vruchtje eruit. Heel lang bleef er nog vers bloed uitkomen en 1 dag voor de controleecho verloor ik het laatste stuk gelukkig. Hierdoor hoefde ik geen curretage te ondergaan. Soms moet dat namelijk ook nog, omdat er toch iets is blijven zitten. Ik heb wel heel lang gebloed. Bij de vorige (spontane) miskraam duurde het veel korter. Na twee weken was het bloeden over en nu heeft het bloeden 4 weken geduurd. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
Hoi Ik heb afgelopen donderdag tog maar voor een ziekenhuis opname gekozen en nu is alles weg. De pillen heb ik niet meer gedaan omdat ik er alleen maar dingen over lees van veel pijn enzo. Heb nu ook nog wel pijn maar ben blij dat ik het nu kan afsluiten. Ik hoop dat ik snel weer zwanger ben en dat het dan wel goed gaat. Vandaag is me zoon 2 jaar geworden. Dus ik ben al trots op dat ik al 1 gezonden knul heben dat maakt ook wel veel dingen goed. Groetjes gaga
@ Ladygaga, gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat je ziekenhuisopname achter de rug is... Bij hoeveel weken heb je een miskraam gehad?
Hoi Bedankt me zoontje is weer verwent. Ik was ongv 7 weken 3 dagen. Heb wel veel pijn in me onderbuik en heb nog best last van de narcose. Een ruggeprik lukte niet bij mij. En voel me soms erg moe. Groetjes gaga