wie heeft er ervaring met de capsules? moet je lang blijven liggen na inbrengen.... zijn er dingen waar je rekening mee moet houden? ik zou graag 22 december weer gaan werken maar is dat te doen als je 3maal daags 2 capsules moet inbrengen? iemand de gouden tip?
je hoeft niet te blijven liggen ik breng ze in op de wc en heb dan inlegkruisje in omdat het omhulsel er weer uitkomt das vieze troep heel veel succes ermee
Inderdaad ja, je hoeft niet te blijven liggen. Ik deed ze ook gewoon op het toilet. Met werken... tja, goed je handen wassen van te voren en erna, dan gaat dat wel hoor.
Hoi, Ik heb er een inbrenghuls bij gekregen (even naar vragen bij je gyn) Ik ga gewoon even liggen en ben dan zo klaar. Ik heb door de inbrenghuls dan ook nooit vieze handen. Je kunt gewoon een inlegkruisje gebruiken, ok het is vies en plakkerig spul maar als je het goed inbrengt valt het reuze mee, er komt bij mij nauwelijks wat terug.
Hier ook gewoon ingebracht op het toilet. Zoals je anders met je menstruatierommel naar het toilet gaat, ga je nu met je bolletjes. Inderdaad is een inlegkruisje wel een goed plan voor de rommel die het achterlaat. Vraag me af wie je heeft verteld dat je moet blijven liggen