Iemand een idee hoe je een afspraak voor vaccinatie kan wisselen qua locatie? Telefonisch kom ik niet verder. Ik moet nu vervoer regelen voor een punt een half uur verderop terwijl er sinds deze week ook hier in de wijk wordt geprikt.
Was het maar zo makkelijk. Ze willen hem niet verzetten omdat de 1e op een andere locatie is gehaald.
Nogmaals bellen, dan heb je denk ik net een verkeerd iemand aan de telefoon gehad. Een paar collega's van mij hebben het namelijk wel voor elkaar gekregen. Overigens kan het natuurlijk wel zo zijn dat ze op de locatie bij jou in de buurt niet de vaccinatie hebben die je eerder hebt gehad, dan wordt het lastig.
Dat is vreemd. Ik heb mijn prikken op twee verschillende locaties gehaald, kwamen ze zelf mee. De dichtstbijzijnde locatie kon ik pas later terecht. Toen zei ik doe dan maar een locatie in de buurt van mijn werk. En voor de 2e prik gaven ze zelf aan dat dit wel bij de dichtstbijzijnde kon worden gezet.
Welk vaccin heb je gehad? Mocht je Morderna hebben gehad dan kan het best zo zijn dat ze het daarom niet kunnen/willen verplaatsen naar die andere lokatie. Moderna prikken ze namelijk lang niet overal.
Wat vreemd. Voor mijn oudste zoon was het geen probleem. 1e prik in onze gemeente (omgeving rotterdam) 2e prik vlakbij onze vakantie plek (Eindhoven) was geen enkel probleem. Wel al de afspraak vooraf op deze 2 locaties gepland, misschien is dat het verschil?